Partnerskap??
Har ni utsett en klänning till dig? kommer du ha släp o sånt?
Har ni utsett en klänning till dig? kommer du ha släp o sånt?
Jätte fin klänning.
De är ju så himla långt kvar till vi kommer gifta oss så vi har inte bestämt nåt, småpratar mest om blommorna, håret o så men en uppsättning blir de. Vill ha en massa hårnålar o sånt i
Hej CCB
Vi (Petra o Qim) är 2 tjejer som kommer gifta oss 5/5-07.
Kika gärna in föresten The o CCB på våran bröllopssida.
De är super kul me planering men de får inte gå till överdrift har jag märkt. Blir indragna mysiga, sköna o härliga sängtillfällen då *haha*
The, logga in på Brudpar o verktyg...klicka på "sök brudpar" o sen sök på "QochP"
Där båda är tjejiga el båda är grabbiga förekommer inte att den ena tar på sig mans rollen men däremot i vårat förhållande är min tjej (Qim)den grabbiga eftersom jag är tjejig.
Hm, blev en konstig förklaring jag gav. "The" ger en VÄLDIGT bra förklaring. De jag ville säga är att är båda grabbiga i ett förhållande är de ingen av dom som tar mans el kvinnorollen.
Varsågod!
Vi (jag tjejen o stora dottern) kollar på Beck o sen blir de sova för min del. Ska upp tidigt o jobba. Sov så gott!
Hej!
Åkte till jobbet men så var de mörkt överallt. Åkte hem o ringde. Fick då veta att de visst var arbetsdag idag men att vi inte var i klassrummet/på avdelningarna *suck* Blir o åka o jobba imorrn igen då o se om jag hittar nån arbetskompis.
Våra barn är 14 o 4 år. 4 åringen är min biologiska 14 åringen är tjejens biologiska. Vi har haft killar förut men alltid vetat (från 6 års ålder) att vi är flator.
Jag sov oroligt som sjutton, vet inte varför.
Kan de bero på vädret att man inte sover gott? *funderar*
Tjafs me tjejen gör ju oxå att man inte kan sova så klart men vi har inte haft gräl nu så för mig är de vädret.
Vi har precis ätit midda, fiskgratäng o kokt potatis (färsk potatis) *mums* Fast den blev inte helt perfekt, skulle vara mera utspäd gratängsåsen men var gott ändå.
Vad har du/ni gjort idag?
Får jag din msn så addar jag dig.
Githkat: tackar
Har addat dig!