transport från festen?
Hur gör ni när ni ska åka "hem" från festen? Har ni någon som kör eller en bokad chaufför som kommer en viss tid? Eller är ni nyktra å kör själva?
Hur gör ni när ni ska åka "hem" från festen? Har ni någon som kör eller en bokad chaufför som kommer en viss tid? Eller är ni nyktra å kör själva?
Vi hade en kille som körde skytteltrafik med en minibuss och när vi blev för trötta så åkte vi med den turen som gick mot stan då.
//J
Om vi inte hittar någon som kan köra kommer vi att åka taxi. Vi vill sitta där bak o mysa
Vi har frågat vår serveringspersonal om de har lust att stanna kvar och finnas tillgängliga och köra folk hem vartefter de blir trötta.
Vi hade gångavstånd coh tog en tur rakt genom stan med bröllopskläder och allt. Det var trevligt, skönt med frisk luft och vi fick många positiva kommentarer!
Var på bröllop i helgen och de åkte taxi.
När jag själv gifte mig hade jag beställt en limousine som hämtade oss och körde till hotellet. Alla stod utanför och vinkade av oss och fick fick champagne i bilen. Mysigt!
Vi kommer också att beställa vanlig taxi som kör oss till hotellet
jag sa till min m2b att vi kan väl lika gärna åka taxi hem efteråt, han tittade väldigt konstigt på mig... men nu vet jag att det inte är så konstigt :)
Har haft många iskussioner om detta, han menar att vi "måste" lämna festen innan 12 på natten. Men jag vill ju vara där å ha kul! Det är ju våran bröllopsfest! Eller är jag konstig som känner så?
Verkar tråkigt att lämna festen innan 12.
Det är ju å det roliga börjar. Stanna kvar och ha roligt så länge ni kan med vännerna & familjen!
Vi kommer ha en av våra bröllopsgäster som kör oss till hotellet vi ska tillbringa natten på när vi känner att vi vill lämna festen (kommer säkert inte bli före kl.24 :) ).