• rbkzandra

de är världens bästa

Vilka? jo mina två tärnor fick världens bästa hippa! Vilken kul hippa!

Jag blev kidnappad i helgen.....tja började så att min sambo kom gående till mig i sängen på morgonen och sa att de kommit post till mig... där var det tre ihophäftade a4 med instruktioner bla om att jag skulle infinna mig på postservicekontoret kl 10.15 senast! fick brevet kl 10. i väskan jag hämtade ut på posten märkt "möhippepaket" låg diverse saker jag skulle kunna tänkas behöva under dagen och numrerade kuvert fyllda med olika pinsamma uppdrag, såsom putas vindrutor och skor ( putsade kängorna på ett tyskt mcgäng bla) och mina manliga arbetskamraters bilrutor hihi emot betalning. Samt sjunga i högtalarna på stormarknaden(rev ned stora applåder med "eloise"

Sen fick jag ost o champagnepicknick i parken, åka motorcykel, göra femkamp med getter o hästar,fick även åka travsulky. händelserikt! Fick även pastasallad och annat gott käk där. Hela tiden med en jämn men lagom ström av cider o annat gott i glaset

Sen åkte vi vidare till en annan stor gård där vi badade i vedeldad tunna, sååå skönt det var Fyllde på vätskedepåerna ( of course) duschade efter det och sen ut på en supercool stor motordriven flotte med trädgårdsmöblemang för 10 st. Där fick vi fantastiskt god mat.
    In i land igen och vidare till hässleholmsfestivalen där jag fick diverse små uppdrag + att jag blev upptagen på scen (arrangerat) fick ett rosfång och uppträda lite med gänget på scenen i stora öltältet. Sen dansade vi till go party o rockmusik fram till 2 på natten då var jag helt slut!
    Bästa dagen i mitt liv efter mina barn of course!

Känner mig så bubblig o glad över detta så jag var tvungen att dela med mig, vilka tärnor, är så glad över dem! Det var jag innan med men ännu mer nu.

Svar på tråden de är världens bästa