Hej Soraya,
Nu kanske jag säger något kontroversiellt, men kan det vara så att det inte är i din sexlust problemet ligger, utan i hans bristande förmåga att "värma upp och förföra dig"? Ibland lägger vi tjejer allt på oss själva. Som om vi är sexmaskiner som ska vara redo jämt.
Jag vet inte riktigt om detta hjälper/tröstar dig, men så här är det för mig:
När jag är nyförälskad, är jag jätteintresserad av sex och behöver inte så där jättemycket förspel. Det brukar hålla i sig ungefär ett år. Därefter, när förälskelsen lugnat sig lite, börjar även sexlusten "lugna sig". Då går jag sällan och är sugen på sex "bara så där", utan skulle behöva att killen tar sig tid åt
massor med hångel och förspel, så att jag verkligen kommer igång. MEN - vid det laget har liksom killen vant sig vid att jag inte behöva massa förspel, och förväntar sig att jag ska vara "redo direkt" (eller snabbt i alla fall). Om jag inte är det, upplever jag att de ger upp.
MIn poäng till dig: Är det verkligen så att din kille (man kanske det var) verkligen ger dig tillräckligt med förspel/gos? Var försiktig med att ta inte på dig hela problemet själv, tycker jag! Fundera lite över det, är mitt råd!