• prick

paranoid...

...har jag blivit. Vågar inte tro på något som mina vänner säger, ser till att alltid ha rakat ben och bikinilinje, vågar inte planera in något på helgerna, iaktar min m2b extra noga när jag föreslår någon helgsaktivitet... Räknar och funderar..."nu ska vi se nu till helgen kanske...nej då ska ju P jobba... då blir det nog inget..eller.? hon kanske bara ljuger kanske inte ska jobba alls...? eller, nästa helg? nej då har ju F barnen då går det nog inte...eller? hon kanske har skaffat barnvakt...? Herregud...

• Svar på tråden paranoid...
  • kela81

haha va roligt Kan tänka mig att jag blir lika dan om ett år eller så

Hoppas att de kommer och tar dig snart då och att du får en rolig hippa

• prick

Ja jag ser verkligen fram emot det... Har värsta kontrollbehovet så jag kan liksom inte bara vänta och se utan jag MÅSTE analysera och fundera över när det kan tänkas ske. Fast jag vill ju egentligen att det ska bli en överraskning. Ja du...angenäma problem!

• nenne78

så där är jag med! Och då gifter jag mig om 2 månader... Kommar att vara ett nervvrak innan detta är över. De roliga är att när någon annan har gift sig, har jag tyckt att de varit jättelöjliga som ens oroat sig lite...

- Vad var det där för min? AHAAA! Du vet något!!

- Hur vet du vilket datum jag ska göra det??

- Vem var det som ringde? Telefonförsäljare, pyttsan! Det var ju kodat språk!

• prick
    Jag vet!!! När mina vänner har gift sig har jag verkligen trott att de blivit äkta överraskade av möhippan. Jo, tjena! Man går och väntar på den varje helg. Har jag gjort sedan i maj typ...
  • nenne78

jag har t o m drömt att jag blivit kidnappad, fast jag redan hade fattat (jag hörde dem från ett annat rum). Och det var så svårt i drömmen att spela överraskad...

oh. nämen är NI här. vad kul.

Fast jag hoppas att de har klurat ut ett sätt så jag inte vet HUR i alla fall, det har vi iaf fixat åt de andra tjejerna. en gång klädde vi oss i vita lakan och spelade musik och sjöng väckelsesånger om bruden på plattan i sthlm. Sen när hon kom förbi kände hon igen en av oss och tänkte "jaha, är Hanna med i något sånt där.." innan hon kopplade

• prick
    Det var ju hur kul som helst! Ja hela dagen blir nog urkul även om man lyckats lura ut när den ska äga rum...
  • kela81
    Fast vi lyckade faktist lura en kompis förra året...eftersom vi "falsk hippade" henne några dagar innan...då var vi tre stycken som tog ute henne på mat på en krog med en blommsterkrans i hennes hår...hon var lite besviken och tänke "var det inte mer än så här" har hon berättat sen...men jisses va överaskad hon avrt när vi ringde på dörren kl. halv 6 på morronen på hennes mans födelsedag då "hela släkten skulle komma på tårta " på förmiddan
  • prick

Bra idé... Hmm, nu måste jag fundera på det oxckså... Är detta den VERKLIGA möhippan eller blir det en ny imorgon...

• kela81

prick-ojdå...kanske inte skulle ha sagt det där nu kommer du ju bara gå och vänta på en till efter du fått din hippa / din första hippa

• prick

nä... jag kommer förhoppningsvis bli så supernöjd med den jag får att ingenting i världen kan toppa det...

Svar på tråden paranoid...