• mattesbrud06

Nu är Mattesbrud06 äntligen gift!!!

Efter ca 1 års planering och en massa slit är vi nu äntligen gifta!!!

Vädret var canon och inget kunde bli mera perfekt...fast jag måste erkänna att det var lite jobbigt att fota sig i 1 1/2 timme i nästan 30 graders stekhätta, men det var det abslolut värt .

Vi hade ett jättetrevligt skärgårdsbröllop ute på Engelbrektstunet och vigsel i Vätö kyrka.

Till och från kyrkan färdades vi med båt tillsammans med alla gäster, det var såååå underbart!

Bilder/Info hittar ni på vår hemsida:
    www.marielouiseomattias.brollopshemsida.se

Lycka till alla tjejer och tack för alla trevliga pratstunder och tips på vägen!

• Svar på tråden Nu är Mattesbrud06 äntligen gift!!!
  • Jenny_Åland

Grattis!! och vilket fint bröllop ni hade. Jag vill också ha vitt och rosa som färgtema ;)

• solstickan

Va fina ni var!
    Supersnyggt med pärlorna i håret!

Fin dukning också.

Stort grattis till giftemålet!

• Fiona78

Grattis!!!

Vad fina ni var och herrejösses vad allt verkar välplanerat och perfekt (jag får definitivt prestationsångest)

Jag gillar verkligen din bukett!!!

• bröllopsängeln

åhhhhhh vad fint:)var får man tag i de pärlor du hade i håret? jättevackert och supersnygg klänning:)

Dukningen var ju super den också som allt annat verkade vara på er dag!
    GRATTIS!

• madelyn

instämmer med de andra, jättefina bilder! även jag undrar var du hittat pärlorna i håret?

• Bröllopstokiig

Ni vat jättefina!!! Jättefin dukning oxå!!! Var har du hittat mallarna till placeringskorten? Skulle vilja ha sådana...Vad gav ni gästerna?? Nyfiken
    Jättefin klänning!! Grattis!!!

• mattesbrud06

Ennea

Mallarna hittade jag på www.brudobrollop.se

Vi gav gästerna röda gelehjärtan med socker på i våra favorsen.

Svar på tråden Nu är Mattesbrud06 äntligen gift!!!