• nenne78

hippelihippad!!!

TJOHOOOO! Jag blev hippad igår!

Vaknade tidigt men stod ändå i bara trosor och BH när en byggjobbare klev in genom dörren (jag är helt såld på hjälm, varselkläder och brunbrända muskler) strax före 9 och gav mig en lapp med vad jag skulle packa med mig. Blev helt stirrig och yrade runt som en äggsjuk höna innan jag hade packat färdigt och fått på mig kläder.

Sen bar det av i bil 9 mil med ögonbindel.. Flinade hela vägen för jag visste ändå hela tiden var vi var och hur vi åkte, trots att de försökte förvila mig. Väl framme var alla mina vänner där och jag fick byta om till hiskeligt fula kläder.

Första uppdraget var att få koka korv på primuskök på stora torget och sälja. Lite dåiig kommers så tidigt på morgonen men jag sålde slut på alla 8 korvar på 15 minuter!

Se bar det av till nästa ställe där vi hade presentutdelning (vi har en tradition att alla ska ge en grej som har ett samband med kompisen/bruden, där bruden ska gissa vem presenten är ifrån och varför.

Sen bytte vi kläder för att paddla kajak i fors och därefter spela kajakpolo. HUR KUL SOM HELST!!!!! Det var bara min syster som plurrade i stridens hetta under polomatchen... Vi andra hoppade i frivilligt när matchen var slut.

Därefter blev det picknick och nästa överraskning. En buss fullastad med killar, där ännu en byggjobbare klev ur - min blivande man! De hade plockat honom med! Hans uppdrag där var att strippa för mig, ringla in sig i chokladsås som jag skulle slicka av och sen samla in pengar i stringkalsongerna med en kossa frampå skruven som muade när man tryckte på den. hhihihihihihihi!!!! Otroligt sexigt! (Inte kalsongerna då...)

Iväg igen, denna gång var det dags för vattenskidåkning, men det var jag totalt usel på.... Till slut hade jag sån kramp i fötterna och hackade tänder så jag fick ge upp. Men nästa gång så j*vlar vet jag hur jag ska göra. Synd att man fick tipsen efteråt...

Sen dusch och ombyte hemma hos en kompis, mer dricka och lite snacks innan det bar av till O'learys för mat! Där fanns även en annan möhippa och en svensexa, som jag skulle köra tequilarace mot. Den som drack snyggast vann. Och det var jag!

Därefter var det dags att samla ihop lite pengar för utekvällen... Fick ett trosskydd att klistra på linnet (med egenhändigt tryck "Möhippa") där en meny stod vad jag hade att erbjuda. Sång 1 kr, dans 2 kr, kramdans 4 kr, bottieshake 50 öre (rea) samt Farbror Frej 3 kr. Jag fick ihop 150 spänn!!! Tjejerna skrattade så de skrek när jag körde farbror frej...

Gick gratis in på Harry's, slängde upp några kronor och 50-öringar på baren och sa att jag inte hade mer (fickorna fulla med sedlar...) och fick en drink. Sen dansade vi järnet. Köpte öl laget runt och bjöd på mcdonalds innan vi gick hem genom stan.

Idag är man lite sliten och ont i kroppen och liiite synd är det att det har varit... Vill ha möhippa varje helg resten av mitt liv!!

Jag är så fantastiskt glad och lycklig, det överträffade alla mina önskningar och förhoppningar! Tänk att de känner mig så väl.... *hoppistuds*

• Svar på tråden hippelihippad!!!
  • Snuffen

Låter som om du haft en toppenkväll! Hoppas bröllopet blir lika lyckat.... kram

• TissTass

Haha, vilken lyckad dag Nenne78! Verkar som om du har samma lyckokänslor som jag hade för min?!

Visst känns det lite tomt efteråt..man vill bara ha mera!!

• nenne78

TissTass

jag vet, det är lite ledsamt faktiskt. Helt otroligt, man är så glad i hela kroppen!!! Mina vänner och systrar är världens bästa!!! *weeeehh*

Ska vi skjuta upp bröllopet några år så att man kan få uppleva det igen??

• Bröllopstokiig

vad kul att du fick en så bra hippa nenne! verkar som du har haft hur skoj som helst...

hoppas att jag får nån hippa jag med...

• nenne78

chai
    tack! weeeeeh!

Jag hoppas verkligen att du också får en! *håller tummarna*

• Bordeaux

heheh
    låte som du hade skit kul

har du möljigtvis lite bilder man får se eller får vi vänta till efter bröllopet.

monica

• Vackra

Det låter verkligen jättekul ju!! Kul för dig!!!! :D :D

• MuffinsTönt

låter jättekul. Spec när din m2B dök upp. :D
    En liten fråga...Vad e "Farbror Frej"?

• Vackra

Ja jag undrar också det! Men glömde fråga! :D

• Bordeaux

har ni aldrig sett galenskaparna

monica

Svar på tråden hippelihippad!!!