Silverdrake är gift!!
Ja, nu var det avklarat!! :D :D
och det har gått lite tid så man har fått smälta allt..efter en "vigselbaksmälla" jag inte räknat med är livet som vanligt igen. Den underbara dagen är förbi men man kan ju alltid titta på bilderna! (väntar ivrigt på fotografens bilder)
Vi gifte oss på Läckö slott den 8 Juli, efter att ha varit oroliga för regn till en början fick vi en underbart solig dag (men lite blåsig :) )
allt flöt på som vi planerat och alla var väldigt nöjda med dagen.
Efter att mamma och min man mött alla vid kyrkporten (jag gömde mig i ett rum bredvid:) ) för att ge var och en deras "bröllopspåse" (påse i vitt linne med lite fika, program, bröllopsbubblor och näsdukar) började ceremonin. Det gick jättesnabbt, 20 min bara. Efter det var det fotografering och gästerna fick ströva runt på slottet med sin fika. Sen samlades vi och fick en historisk rundtur på slottet varefter vi gick till resturangen vid slottet och åt bröllopsmiddag. Kvällen avslutades med tårta och en liten bröllopsvals, sen åkte vi till hotellet för att mysa och smälta allt... efter det åkte vi till Italien men bilder på det får komma senare ;)
www.pixbox.se/usr_show_id29610_page0_order1.html