ojojoj
Ihelgen bestämde vi för att gifta oss.
jag har redan sett vilka ringar vi vill ha,klänning jag ska ha och vilken catring som ska hjälpa oss. men snälla..ge mig tips på vad man ska tänka på! taaack
Ihelgen bestämde vi för att gifta oss.
jag har redan sett vilka ringar vi vill ha,klänning jag ska ha och vilken catring som ska hjälpa oss. men snälla..ge mig tips på vad man ska tänka på! taaack
Tänk på att inte låta andra tala o hur ni skall ha det. Det finns en sån massa måsten som faktiskt inte alls finns. T.ex. så MÅSTE man inte ha tema, man MÅSTE inte ha brudbukett, måste inte ha vit klänning, måste inte ha kyrka, måste inte ha sittande bord, måste inte bjuda på all alkohol, måste inte sitta bredvid rätt personer, måste inte alls ha nån speciell transport mellan vigsel och festlokal (om de är på olika ställen) etc etc etc.
Däremot måste man tänka på och planera en hel massa saker, men det är en annan sak. BTs planeringsverktyg kan hjälpa en bit på vägen, men det är en droppe i havet jmf med allt man skall tänka på.
Gifte mig i lördags och trots att vi sket i en massa måsten så blev det näst intill perfekt.