Inlägg från: KlaraStjärnljus |Visa alla inlägg
  • KlaraStjärnljus

Gör man så?

Knäckebröd i sängen eller papper på golvet skulle vara för jävligt att göra mot oss, eftersom våran minsta katt äter allt han kommer över! TS hade väl en bebis som pillade i sig pappersbitarna också? Sånt borde folk verkligen tänka på, men nej - det är ju inte roligt att tänka, utan man ska utföra det jävligaste man kommer på för att det är "roligt", utan en tanke på konsekvenser.
    Mina vänner är lite purkna på mig för att de tycker att jag är för kontrollerande av vad de får göra och inte på t.ex. hippa och bus och grejer, men jag VÄGRAR acceptera stök och sånt. Dels mår jag jättedåligt när det är stökigt eller skitigt, psykiskt, och dels borde de fatta själva att man inte gör så!
    Dessutom som nån sa, att börja sitt nya liv såhär, och att det kanske leder till bråk nyblivna makar emellan är som skrivet precis för mig och fästmannen, då han har ännu svårare för sånt här än jag (uppskattar skämt, men inte jobbiga practical jokes), och jag blir den som får försvara vännerna, trots att jag egentligen också tycker det är jobbigt...

Svar på tråden Gör man så?