Bullisklubben gift!!!! BILDER
Nu är vi äntligen gifta! Vilken underbar dag vi hade! Allt gick perfekt!
15/7-06
Dagen började med att jag blev hämtad av min tärna (lillsyrran) och så åkte vi till salong Puder för att göra mig fin! Blev väldigt nöjd med hår och smink och naglar och så är det ju så gulliga där!
Efter det så åkte vi till Katarina kyrka och träffade min då blivande man och vår bestman och vår bröllopsfina hund! Såklart hunden måste vara med på kort också
Där var även vår fotograf Linda Broström Cabrera som fotade ända till festen började! Fantastiska bilder och världens gulligaste att samarbeta med!
Vi hann bli rätt nervösa innan vigseln satte igång men trots alla nerver så gick det jättebra! Prästen Lennart Karp var så lugn och härlig och höll en jättevacker vigselakt! Vi sa rätt och ingen trillade på näsan Vår vän Lisa sjöng fantastiskt och vår vän Ivar spelade fantastiskt till. Jag klarade att hålla mig från tårar men min man grät för oss båda
Efter alla gratulationer på kyrkbacken och mer fotografering så gav vi oss av i vår kompis Gurras helcoola bil! Den var pyntad enligt konstens alla med flaggor, rosor, Moet och jordgubbar! Helt galet roligt! Vi åkte tutandes till Skeppsholmen och "Krogkonst" där festen var. Varma rekommendationer! Finns absolut inget att klaga på, riktiga proffs, supergod mat, kalasservice, riktigt prisvärt och vackert läge!
Min kompis Louise Lagerfeldt (skrutthumlan här på Bröllopstorget) hade dukat lokalen helt otroligt fint! Hon är så duktig!!!
För att inte bli för långdragen så blev det brudskål med 2 sortets snittar, 3-rätters med goda viner, bröllopsbakelser med kaffe & Avec, paaaaarty med suveräna DJ Nöjesmästaren från Showfabriken (ALLA dansade, grym DJ), vickning och hemgång strax efter 02.00.
Underbar natt på hotel Reisen... med bubbel i glas och kar och vickning och utcheck 16.00 dagen efter!
STORT TACK för all hjälp med planering och tips från alla på bröllopstorget! Hade inte fått till det så bra utan all hjälp!
Här kommer fotografen Linda Broström Cabreras bilder!
www.20060715.1.lindisima.se/
www.20060715.2.lindisima.se/
hennes egna hemsida är: www.lindisima.se
Kramar bullisklubben