• missmk

Ingen möhippa

Ja ha , jag kan nog lugna mig, vi gifte oss i hemlighet när vi döpte vår dotter. Mina vänner som var med hotade med möhippa i efterhand men det verkar inte bli någon....... Lite besviken är jag faktiskt även om jag egentligen inte hade räknat med någon.

Lite rörigt kanske men jag hoppas ni förstår vad jag menar

• Svar på tråden Ingen möhippa
  • Hemligt ( fast inte längre)

Känner igen känslan, gifte mig oxå i hemlighet och syrran sa att då får det bli en fruhippa ist men det har det inte blivit. Fast å andra sidan så ska man inte räkna med nåt när man gifter sig hemligt tycker jag för allt "vanligt" går liksom bort på köpet. Hoppas du förstod mina tankar

• Torvan

Tänker att många kanske har uppfattning om hemlisbröllopisar att de önskar "slippa" såna saker som möhippa och så... Men har kompisarna flaggat för att det skulle bli något är det klart man kan bli lite besviken..

• Lillamig

Tyvärr tror jag inte att man alls kan räkna med den typen av uppvaktning när man gifter sig i hemlighet. Hoppas kan man ju alltid och det hade ju såklart varit trevligt, särskilt när de nu ju sa att det skulle bli i efterhand (dumt gjort om de inte tänkt hålla det).

• Lucia05

Väljer man att ha hemligt bröllop så tolkar jag det som att man inte vill ha någon möhippa.
    Man kan inte både ha kakan o äta den. ;)

Svar på tråden Ingen möhippa