Inlägg från: Roslagsbrud |Visa alla inlägg
  • Roslagsbrud

Roslagsbrud har blivit en ärbar kvinna...

Så har då även jag klarat biffen! Roligt har det varit att gifta sig på "äldre" dar, kan varmt rekommenderas!

roslagsbrud.blogspot.com/

• Svar på tråden Roslagsbrud har blivit en ärbar kvinna...
  • Roslagsbrud

Tack alla - roligt att ni gillade bilderna!

feonix: din bukett blir säkert minst lika fin, jag lovar!

MsNordqvist: Det vi betalade var maten och jag tyckte nog att priserna var rimliga för en lunchbuffé av det slag vi hade. När det gäller middag istället så har jag hört priser runt 900 kr per person inklusive dricka. Har sett menyförslag på vad de erbjuder för mat och jag lovar - det låter utsökt gott!Fördelen med lunch är annars att gästerna inte dricker lika mycket alkolhol vilket drar ner priset. Vi bjöd på såväl bubbel, som vin, öl, snaps, cognac och punsch, men det gick inte åt så mycket. Vi kunde därför lägga de pengarna på maten istället - god mat är viktigt för oss!
    Slutnotan har vi dock inte fått ännu...

Duchess: Precis så tänkte även vi, personligt inte bara enligt mallen. Men å andra sidan så tycker jag att traditionella bröllop kan vara jätte fina.

• Roslagsbrud

Tack alla och lycka till till er som har ert roliga kvar!

• Roslagsbrud

Carina: vad häftigt att du ska gifta dig! Det är du verkligen värd som gett honom 7 barn

Berätta gärna hur ni vill ha bröllopet!

• Roslagsbrud

Glitter: Klänningen kostade 6000 kr. Man får då ha i åtanke att den dels är i siden, dels sytt av en sömmerska och att vissa detaljer är handsydda, dels att den är unik, dvs att du hittar inte den någon annanstans. Det är i alla fall dessa argument jag använder mig av när det dåliga samvetet sätter in! Men säg ingenting till min man - han är lyckligt ovetandes...

• Roslagsbrud

idanna: att gifta sig i Danmark är väl inte det sämsta! Grattis och lycka till!

• Roslagsbrud

Glitter igen: skorna är från Angela C. Söta med guldremmar och strass detaljer.

• Roslagsbrud

Tack Mattesbrud! Vätökyrka är jätte fin så där valde ni rätt! Och ni fick också visa upp Roslagen när det är som bäst...

Svar på tråden Roslagsbrud har blivit en ärbar kvinna...