• ninjan

vad gör ni?

Vad gör ni i helgen? Vad ska ni hitta på ikväll, egentligen?

• Svar på tråden vad gör ni?
  • helenekl

jag ska ha en liten mysig tjejkväll då de nu vid tre, kommer o hämtar min m2b för hans svensexa! :D

• ninjan

låter ju kul!

Vi funderar på bio...får se om det blir nåt.:)

Ha det så trevligt!!

• Ab fab

Kräftskiva. Det är bara att plocka fram de larviga hattarna o se lycklig ut i regnet

• Örebroare

Jag tänkte nog hänga här på BT. M2b ska ut och festa och jag tänkte först hänga på men jag ångrade mej, vi ska på släktträff imorrn och då har jag ingen lust att vara dödstrött och kanske bakis.

Och alla mina kompisar verkar ha planer för kvällen så det blir en lugn kväll för min del!

• ninjan

regnar det hos er? Här skiner solen och det är äckligt varmt! Hoppas det blir bra iaf, trots regnet :)

• Ab fab

I Göteborg öser det ner. Ett jämnt, grått täcke av regnmoln.

• BT BRUD

inget ska bara ta det lungt sambon är på grönan m ungarna jag bara njuter ensam vid datorn

• marro

Är fortfarande bakis från en oplanerad fylla igår kväll. Ska iväg på 30-årsfest på nåt ställe ute i Sisjön ikväll. Blir nog skoj, god mat o nya bekantskaper!

• Gerda

Sambon skruvar ihop barnmöblerna... jag lägger upp gardiner o pysslar med de mindre tunga sakerna.... Lär nog hålla på hela dagen o kvällen.

Har dock laddat med god lunch o så väntar god middag, fika och annar gott att pausa med emellan skruvandet och strykandet :D

Svar på tråden vad gör ni?