Sitter fortfarande och drömmer...(med bilder)
Hej på er! Fortfarande, två vekcor efter vårt bröllop sitter jag här och drömmer och både min man och jag lever i ett lyckorus! Härlig känsla!
Vårt bröllop blev underbart på alla vis och jag kan varmt rekommendera ALLA att gifta sig. Vilket minne för livet!
Dagen kändes så klart alldeles för kort, men det blev som vi hade önskat oss! Fint väder, vacker, romantisk vigsel, glada gäster, rolig middag och inte minst mysig bröllopssvit! Ett tips jag har till er som har sitt framför er är att anlita en god vän som är överallt och tar spontana bilder unde rhela dagen - alltså inte arrangerade uppradade människor utan mer som att det känns naturligt...om ni förstår hur jag menar. På så vis får man uppleva känslan igen.
Efter ett års planering och velande hit och dit känns det så bra att allt löste sig till slut! Minns hur jag satt här på BT och ojade mig över klänningsval, tiara eller inte, slöja eller inte, smink, valsval...och inte minst makens svensexa!
Vill passa på att tacka er alla för goda råd, uppmuntringar och kommentarer! Ovärderligt!
I slutändan kände jag mig fin - som en prinsessa!
Det som återstår för mig och min man (underbart at få kalla honom det!) är att frossa i alla fotografier, videofilmer och inte minst ett möte med vår fotograf nästa vecka för att gå igenom de bilder hon tog på oss i en solig park! Åh, vad spännande!!
Vill ni se lite från vårt bröllop, finns de på www.vanmeer.se.
Klicka på bröllop så klart!
Kram på er alla och lycka till ni som är gidta och ni som går och väntar!!