• Elou

Sitter fortfarande och drömmer...(med bilder)

Hej på er! Fortfarande, två vekcor efter vårt bröllop sitter jag här och drömmer och både min man och jag lever i ett lyckorus! Härlig känsla!

Vårt bröllop blev underbart på alla vis och jag kan varmt rekommendera ALLA att gifta sig. Vilket minne för livet!

Dagen kändes så klart alldeles för kort, men det blev som vi hade önskat oss! Fint väder, vacker, romantisk vigsel, glada gäster, rolig middag och inte minst mysig bröllopssvit! Ett tips jag har till er som har sitt framför er är att anlita en god vän som är överallt och tar spontana bilder unde rhela dagen - alltså inte arrangerade uppradade människor utan mer som att det känns naturligt...om ni förstår hur jag menar. På så vis får man uppleva känslan igen.

Efter ett års planering och velande hit och dit känns det så bra att allt löste sig till slut! Minns hur jag satt här på BT och ojade mig över klänningsval, tiara eller inte, slöja eller inte, smink, valsval...och inte minst makens svensexa!
    Vill passa på att tacka er alla för goda råd, uppmuntringar och kommentarer! Ovärderligt!
    I slutändan kände jag mig fin - som en prinsessa!

Det som återstår för mig och min man (underbart at få kalla honom det!) är att frossa i alla fotografier, videofilmer och inte minst ett möte med vår fotograf nästa vecka för att gå igenom de bilder hon tog på oss i en solig park! Åh, vad spännande!!

Vill ni se lite från vårt bröllop, finns de på www.vanmeer.se.
    Klicka på bröllop så klart!

Kram på er alla och lycka till ni som är gidta och ni som går och väntar!!

• Svar på tråden Sitter fortfarande och drömmer...(med bilder)
  • Tallen

Grattiskramar och lycka till som fru och man. Ni var otroligt vackra, sååå fin klänning och uppsättning. Längtar så till min stora dag.

• Camilla 1/7-06

grattis & lycka till!
    ni var superfina!

• Sandgren

Åh, så vackra ni var! Roligt att se!

• LKU

Grattis! Ni var jättefina och guuud vilken fin klänning!!! Gillar också ditt sätt att ha håret, tycker det är så fint med utsläppt hår. Du såg ut som en riktig Prinsessa! Fortsätt njuta Frun! Kram!

• Elou

Hej och tack!! Det värmer att läsa era fina omdömen!

• bullisklubben

Åh vad fina ni var! Härliga bilder också! Sitter fortfarande och drömmer om bröllopset jag med... hoppas att jag alltid gör det!

• Brud 2008

Grattis! Ni var verkligen fina, jag gillar speciellt buketten :)

• Lundina

Grattis!! Åh vad fina ni var! Och vilken vacker tiara! Får man fråga var du köpt den?

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Åh,vad fina ni var.
    Grattis:)

• junibrud-2007

Grattis..ni var jättevackra.

Är det bara jag som tycker att du är lik Nina från Cardigans..

• Elou

junibrud-2007...har jag aldrig hört, men det låter ju helt okej!

• Brud-2007

oooj vad fint hår...och med slöjan!! Hur är den fäst om jag får fråga?!
    Kram karro

• Lundina

Tack Elou, då ska jag kolla in deras hemsida.

• Lundina

Elou, är det modell "Anna" eller "Jenny" du har på tiaran?

• Elou

Brud 2007, tack!! Slöjan fästes med hårnålar i stället för kam. Frisören tog bort kammen eftersom slöjan breder ut sig finare då, samt att det är lätt att ta bort den om man vill under kvällen. Detta gjorde faktiskt inte jag, eftersom jag trivdes så bra med den!

Lundina: Det är tiara "Anna"!

• Lundina

Elou, Tack så mycket för tips och hjälp! Har beställt en tiara nu!

• Elou

Det var så lite så!Det är roligt att dela med sig av sina erfarenheter! Vilken beställde du? Lite nyfiken... Det finns ju en hel del att välja på.
    Fick igår reda på att en kompis ska gifta sig nästa år. Blev jätte-engagerad igen! Det är nåt visst med att planera ett bröllop....

• 23september

Ni är superfina Vilken underbar klänning, bukett och vilken snygg frisyr!!! Längtar sååå efter vår dag nu..

• Elou

23september: Hej! Antar att det är ert bröllopsdatum?!
    Tack för komplimangerna, de värmer verkligen!!
    Mindre än en månad kvar för er alltså...Lycka till!

Svar på tråden Sitter fortfarande och drömmer...(med bilder)