• bonitan FRU 1/7-06

fotograf foton här!!

vill ni se.. :)
    Idag var vi där och hon berättade att hon skulle avända ett att våra foton till att tävla med . :) (om hon fick)
    hon hade även beställt en stooor förstoring på fotot som hon skulle rama in och sätta på väggen... blir man inte lite stolt tro.. :) liten egotripp. Fy vad jag skryter ska jag skämmas eller vara stolt?+

ja ja här kommer foton..

www.familjeliv.se/krypin/bonitan/galleri.php

• Svar på tråden fotograf foton här!!
  • somsom

ohhh, vilka jätte fina bilder1

Såg de första du visade här på BT, de var oxå super!!

Ni ser så söta ut allihopa!!

Grattis grattis!!!!!!!

• *glitter*

Guud vilka fina bilder på er! Ni är SÅ fina!
    Jag förstår verkligen att fotografen har valt era bilder att tävla med.
    Får jag även inflika med en fråga - hade ni festen i Stadshuset och iså fall, vill du berätta lite för mig om hur det var osv.Om du vill får du gärna maila.
    Grattis på er!

• f.d. Svart brud

Jättevackra bilder! Synd bara att det är så mycket blått i dem... Ni har inte fått dem bildbehandlade, så de ser ännu bättre ut? Annars kan jag ordna det (gratis förstås)...

• bonitan FRU 1/7-06

som som
    tackar, de första var ju en amatör som tagit, de var oxå jättefina...:)

glitter..
    tackar, vi hade inte festen på stadshuset så tyvärr kan jag inte berätta om det..;)

svart brud
    tackar, detta är en skiva med lågupplösta bilder (alla som togs under fotosessionen) vi förväntar oss att de kort vi beställer är bearbetade, men tack så mycket för erbjudandet. :)

• SpookysKira

Vilka vackra bilder! Och jag kanske har sagt det forut, men dina ringar ar helt underbara.

Vilken bild ar det hon vill tavla med?

Och for att svara pa din fraga: Var stolt! Helt klart! :D

• f.d. Svart brud

bonitan
    Aha, då förstår jag. Jag bara undrade, för det såg ut som om vitbalansen inte hade justerats...
    Annars tycker jag att bilderna är jättefina!

• Playing the angel

Jättefina bilder!! Har kikat in hos dig många gånger. Kommer att välja liknande din håruppsättning, sååå fin!!

*glitter* Vi kommer att ha vår bröllopsfest på stadshuset, så jag kan berätta hur det var om några veckor

• *glitter*

Playing the angel
    Hej, så kul att ni ska ha festen där.
    Vill du, så maila mig gärna på vi_is2@yahoo.se
    PS grattis i förskott

• bonitan FRU 1/7-06

SpookysKira
    TAckar, jag vet inte vilken bild det är,men hon skulle meddela mig om det..
    Mina ringar är underbara.
    .Men jag kan inte sluta fantisera om annat. Jag trodde inte att jag skulle fixa så mycket bling, men nu känns det som om det är för lite..
    Brukar tvinga mannen att ta på de så att jag får se "på långt håll".. Och då blir jag så nöjd igen..*hehhe*

Svart brud
    Jag såg det när du påpekade det (om det blå), jag har en man som är duktig på photoshop, undra om han kan fixa det. Jag vet nu att jag kommer påpeka det när vi beställer de vi vill ha framkallade iallfall.
    Tack.

Playing the Angel
    Tack, jag var verkligen helnöjd med håret, jag kan inte fatta att de kan göra sånna konstverk med hår. SKa du ha löshår? jag har det nämligen.. *fusklisa*

• Playing the angel

Hade min konsultation förra veckan och hon trodde inte att det skulle behövas för mig, har väldigt tjockt hår och rätt långt.. ev att de skulle lägga i lite. Förresten har du någon närbild på din frisyr när den var klar? Det var först när jag såg din frisyr som det kändes helt rätt!! Tack Ni var för övrigt jättefina också!! Ser verkligen lyckat ut. Vad tyckte ni om vigseln i stadshuset? Det är vår tur på lördag, börjar pirra lite lagom i kroppen måste jag säga.

Svar på tråden fotograf foton här!!