Inlägg från: bonitan FRU 1/7-06 |Visa alla inlägg
  • bonitan FRU 1/7-06

fotograf foton här!!

vill ni se.. :)
    Idag var vi där och hon berättade att hon skulle avända ett att våra foton till att tävla med . :) (om hon fick)
    hon hade även beställt en stooor förstoring på fotot som hon skulle rama in och sätta på väggen... blir man inte lite stolt tro.. :) liten egotripp. Fy vad jag skryter ska jag skämmas eller vara stolt?+

ja ja här kommer foton..

www.familjeliv.se/krypin/bonitan/galleri.php

• Svar på tråden fotograf foton här!!
  • bonitan FRU 1/7-06

som som
    tackar, de första var ju en amatör som tagit, de var oxå jättefina...:)

glitter..
    tackar, vi hade inte festen på stadshuset så tyvärr kan jag inte berätta om det..;)

svart brud
    tackar, detta är en skiva med lågupplösta bilder (alla som togs under fotosessionen) vi förväntar oss att de kort vi beställer är bearbetade, men tack så mycket för erbjudandet. :)

• bonitan FRU 1/7-06

SpookysKira
    TAckar, jag vet inte vilken bild det är,men hon skulle meddela mig om det..
    Mina ringar är underbara.
    .Men jag kan inte sluta fantisera om annat. Jag trodde inte att jag skulle fixa så mycket bling, men nu känns det som om det är för lite..
    Brukar tvinga mannen att ta på de så att jag får se "på långt håll".. Och då blir jag så nöjd igen..*hehhe*

Svart brud
    Jag såg det när du påpekade det (om det blå), jag har en man som är duktig på photoshop, undra om han kan fixa det. Jag vet nu att jag kommer påpeka det när vi beställer de vi vill ha framkallade iallfall.
    Tack.

Playing the Angel
    Tack, jag var verkligen helnöjd med håret, jag kan inte fatta att de kan göra sånna konstverk med hår. SKa du ha löshår? jag har det nämligen.. *fusklisa*

• bonitan FRU 1/7-06

Playing the angel
    Ok vad lyxigt, jag har ganska kort hår. så jag behövde lite medhjälp, jag har tyvärr inget sånt foto, vi hade fullt upp med att skåla och äta lunch hos frissan..
    Kul att du tyckte den var så fin.

vigseln i stadshuset var på löpande band,kort och precis som vi ville ha det.
    Miljön var underbar

• bonitan FRU 1/7-06

Blivande fru M
    de höll ut till kl 23-00 ungefär, de är 3,5 år och 1,9 år gamla de skötte sig galant vi lånade en vagn av en kompis så hade de en varsinn som vi nattade de i sen som de i vagnarna när vi festade klart.

Bride to be
    tackar
    www.fotofralla.se
    Ewa Malmsten Nordell
    hon är jättegullig och har ganska humana priser.. :)jag är jättenöjd med henne

fiona 78
    Jag älskar oxå det fotot, det har min svåger tagit faktist och jag hoppas att han har bra upplösning, för det ska bli en maffig förstoring på den

• bonitan FRU 1/7-06

Blivande fru M.
    Han är chilenare.
    Oj kl åtta kanske inte går, det är så mycket som sker. Vi lät de röja tills de föll.. Sen var det bara att ta en runda med vagnen (och brudklänning) så somnade de som stenar. Funkade jättebra.

• bonitan FRU 1/7-06

SpookysKira
    JA för snabbt. :) det känns som om man skulle kunna gå hur stort som helst. Och alla variationer som finns i fattninger tex.
    Jag får skärpa till mig säger mannen..

• bonitan FRU 1/7-06

Daia Gräddnos
    TAck, min klänning är en 2delad nixa . SOM BARA väntar på en ny ägare.. ;)

Princess Leah
    tack, både bukett och klänning va så "jag"..
    KLänningen är en 2 delad nixa köpt på lillys i sthlm. KAn ju tillägga att den bara väntar på en ny ägare och säljas så fort jag har kemat den.. ;)
    MAnnens väst vet jg inte vi hyrde den, men kravatten är nougat iallfall..

Svar på tråden fotograf foton här!!