• bonitan FRU 1/7-06

fotograf foton här!!

vill ni se.. :)
    Idag var vi där och hon berättade att hon skulle avända ett att våra foton till att tävla med . :) (om hon fick)
    hon hade även beställt en stooor förstoring på fotot som hon skulle rama in och sätta på väggen... blir man inte lite stolt tro.. :) liten egotripp. Fy vad jag skryter ska jag skämmas eller vara stolt?+

ja ja här kommer foton..

www.familjeliv.se/krypin/bonitan/galleri.php

• Svar på tråden fotograf foton här!!
  • bonitan FRU 1/7-06

Playing the angel
    Ok vad lyxigt, jag har ganska kort hår. så jag behövde lite medhjälp, jag har tyvärr inget sånt foto, vi hade fullt upp med att skåla och äta lunch hos frissan..
    Kul att du tyckte den var så fin.

vigseln i stadshuset var på löpande band,kort och precis som vi ville ha det.
    Miljön var underbar

• Blivande fru M.

Vilka jättefina bilder! Och vilka söta killar ni har. Orkade de vara med hela kvällen? De ser ut att vara i våra barns ålder och de ska vara med så länge de orkar hade vi tänkt..

• bride to be 2007

Jätte fina bilder! vad heter er fotograf och har hon någon hemsida?

• Fiona78

Jättefina bilder!

Jag gillar speciellt den sista bilden, med dig och din son i trappan.. vet ej varför

• bonitan FRU 1/7-06

Blivande fru M
    de höll ut till kl 23-00 ungefär, de är 3,5 år och 1,9 år gamla de skötte sig galant vi lånade en vagn av en kompis så hade de en varsinn som vi nattade de i sen som de i vagnarna när vi festade klart.

Bride to be
    tackar
    www.fotofralla.se
    Ewa Malmsten Nordell
    hon är jättegullig och har ganska humana priser.. :)jag är jättenöjd med henne

fiona 78
    Jag älskar oxå det fotot, det har min svåger tagit faktist och jag hoppas att han har bra upplösning, för det ska bli en maffig förstoring på den

• Blivande fru M.

Då är de nästan exakt i samma ålder som våra killar. Jag hade räknat med att minstingen skulle somna vid åtta men då kankse jag får ändra den "planen". Vår äldsta är väldigt nyfiken på allt som ska hända så han slocknar nog inte i första taget! Vi har ett litet rum på nere våningen dock som de kommer sova i. Tänkte lägga lite nya leksaker och filmer där ifall han blir uttråkad. Får jag fråga vart din man kommer ifrån? Är nyfiken eftersom jag ska gifta mig med en utländsk man själv..

• bonitan FRU 1/7-06

Blivande fru M.
    Han är chilenare.
    Oj kl åtta kanske inte går, det är så mycket som sker. Vi lät de röja tills de föll.. Sen var det bara att ta en runda med vagnen (och brudklänning) så somnade de som stenar. Funkade jättebra.

• SpookysKira

LOL, Bonitan, visst vanjer man sig snabbt vid blinget!

• bonitan FRU 1/7-06

SpookysKira
    JA för snabbt. :) det känns som om man skulle kunna gå hur stort som helst. Och alla variationer som finns i fattninger tex.
    Jag får skärpa till mig säger mannen..

• SpookysKira

Sager min ocksa, tyvarr...

"hoppas du ar nojd, for diamant-brollopsdagen ar val inte forrans om 75 ar eller sa" Whatever you say, love... :-P

• Daia Gräddnos

Vackra bilder! Nydelig håruppsätting, och klänningen också - har du fått den sydd til dig eller finns den att köpa...?

• Princess Leah

Hej! Underbara bilder!
    E också nyfiken vart du har köpt/sytt din klänning!
    Du var jättefin i håret och hade en superfin och enkel bukett.
    vad heter färgen som din mans väst mm går i?

• bonitan FRU 1/7-06

Daia Gräddnos
    TAck, min klänning är en 2delad nixa . SOM BARA väntar på en ny ägare.. ;)

Princess Leah
    tack, både bukett och klänning va så "jag"..
    KLänningen är en 2 delad nixa köpt på lillys i sthlm. KAn ju tillägga att den bara väntar på en ny ägare och säljas så fort jag har kemat den.. ;)
    MAnnens väst vet jg inte vi hyrde den, men kravatten är nougat iallfall..

Svar på tråden fotograf foton här!!