• Zozo

Zozos bilder...

Jag har ju redan lagt in en lang berrättelse under "Bröllop i dagarna sju" men här kommer nu nagra bilder!

groups.msn.com/Zozoswedding/augustwedding.msnw

Av ngn underlig anledning maste man klicka pa en bild sa att man far den större versionen och sedan kan man "bläddra"..

Vi fick massor av digitala bilder av de närvarande eftersom fotografen aldrig dök upp och nagra blev riktigt bra!

• Svar på tråden Zozos bilder...
  • Maggies

Riktigt fina bilder! Och vilken klänning

• Clobberella

oooh så fina ni var! Längtar till mitt eget "röda bröllop"!

• Zozo

Clobberella.. ja jag visste ju att du var en röding du med, men som du sag i den andra traden hade jag lyckats blanda ihop klänningssorterna.. Suck! Maste vara ösregnet som fördunklar mitt sinne ;-(

• Gemma

Grattis! Du var verkligen magnifik i din röda klänning, wow! Och en härlig miljö, påminde lite om "vårt" slott i Frankrike. Måste kolla in din berättelse.

G

• Majs Sthlm

Vad vackra ni var och vad fin du var i den stiliga röda klänningen! Passionerade bilder också! Och härlig miljö som sagt. Grattis.

• Nonika

Vadå, dök inte den riktiga fotografen upp????????

Fina var ni ändå

• drömbrud

Ååph vem har gjort din kläning??? Är den av märket Agnes??
    Min är snar lik! Med blomman i sidan...
    Super vacker!!!

• Tallen

Man kan inte säga annant än WOW. Klänning sitter som smort på dig och det är så vackert. Vad är det för klänning? Tallen

• somsom

Hej igen zozo!

Jättefina bilder, verkligen.

Det beövdes ju ingen fotograf där inte...

Än en gång, GRATTS!!

• Zozo

Tack allihopa! Vi hade en helt underbar vecka!!!

Klänningen är en Atelier Diagonal nr 336 fran 2006-kollektionen. Jag köpte en storl 40 och den satt som en smäck i bade bredd och längd! Var kanske tom liiite lang! (trots 8 cm klackar) Blomman i sidan kan plockas av.

Gemma: "vart" slott ligger i Bourgogne, i en liten by mellan Beaune och Autun.

Nonika.. Neh, fotografen har fortfarande inte hört av sig och det är nog lika bra det.. sa arg som jag var!

• Bordeaux

WOW vilken fin klänning
    grattis här i från oxå

monica

• f.d. Svart brud

Wow så vackert! Grattis!

Ni kan inte tänka er att låna ut ett par bilder till oss på svartbrud.se ?

• Zozo

Hej hopp svartbrud: klart vi kan! Hur gör jag??
    Tack för bukettipsen du skickade mig! Vi gjorde en variant pa en av buketterna - mycket nyttigt med inspiration!! Tack!

• f.d. Svart brud

Zozo

Åh, vad roligt!

Vi håller på att "ta emot" nya brudpar till nästa uppdatering nu, så det lättaste är om du mailar mig era namn och länk till bröllopsbilder, så kollar vi igenom era fina bilder och återkommer om vilka bilder vi skulle vilja låna och vilken information vi behöver.

Adressen är info@svartbrud.se

Svar på tråden Zozos bilder...