Bästa minnen av er man /kille?
Mitt bästa är när vi bilade till Skåne förra året och var tvugna att stanna bilen vid vägkanten..då passade han på att fria, bara så där.
Berätta om era bästa minnen?
Mitt bästa är när vi bilade till Skåne förra året och var tvugna att stanna bilen vid vägkanten..då passade han på att fria, bara så där.
Berätta om era bästa minnen?
åh,många underbara minnen...
- När han friade på en brygga med tända ljus i sommras!!Hans händer skakade så när han frågade om jag ville gifta mig med honom. Så underbart härligt romantiskt!
-Alla fredag kvällar i vårat kök när vi lagar middag,tänderljus,dricker vin och pratar!
-När han frågade om han fick flytta in hos mig!
- När han så att han älskade mig första gången, över mobilen, var lite full och satt på en bänk en sommar natt och pratade med honom när han sa det
-Jag kommer ihåg nästan allt vi gjort och alla minnen vi sammlat på oss under 3 år är mina bästa!!
-När han under den långdragna förlossningen med vår dotter förstod precis vad jag ville ha och vad jag menade utan att jag behövde säga det.
-Varenda fredags kväll när jag får helkroppsmassage
-När han nu under den sista tiden av vår andra graviditet har tagit över ALLT i hemmet.
det är svårt att välja bara ett. min sambo är så fin att jag får tårar i ögonen bara jag tänker på honom!
men när jag går upp tidigare än honom och han ligger kvar som en klubbad säl i sängen och sover vidare, då brukar jag sätta mig och titta på honom en liten stund innan jag går. då strömmar min kärlek till honom liksom henom hela kroppen och jag tänker på hur lycklig jag är som har honom!
När min sambo friade till mig på min födelsedag och gav mig min vigselring som han egenhändigt ritat själv och låtit göra hos en guldsmed.
När vi åkte på semester till Österrike och åkte Romantikestrasse från Wien genom donaudalen.
... men gu' jag blir rörd till tårar av allt ni skriver... *samlar mig*
När vi var på väg hem från BB med vår nyfödde son och han plötsligt körde in på en skogsväg, stannade och klättrade bak till mig och lade sig i mitt knä och grät för att han var så överväldigad av lycka så han inte visste vad han skulle ta sig till. Det var så vackert.
eller på vår bröllopsdag när han kom till frissan för att hämta mig och fullkomligt tappade andan när han såg mig. Allt han fick ur sig var...OJ...och kärleken lyste i hans ögon.
eller alla gånger han tar mig i sin famn när ungarna bråkar och busar i höga hastigheter och han säger...gumman, jag tar hand om det här, gå och lägg dig i ett skönt bad.
Herregud vad jag älskar den mannen
När han gjorde korv med bröd här hemma en gång så bet han av korvändarna i förväg åt mig. Jag hatar verkligen korvändarna och biter altid av dem, när han "förberett" det åt mig höll jag på att börja grina. Det var så sött:)
Åh, så många underbara berättelser...
Själv kan jag inte välja ut något av alla minnen som det bästa - för alla är speciella. Men bröllopet är ett underbart minne. Eller i början när vi träffades och kände att nu är jag äntligen hemma.
Eller för några veckor sedan när jag fick en kraftig panikångest-attack och han la sig bakom mig, höll om mig och fick mig att andas efter honom, mitt i alltihop kände jag mig så trygg och attacken vek undan efter några minuter.
-när han på vår ettårsdag lagade mat till mig och spelade "let's stay together" med al green.
-alla de gånger han har ställt upp för mig och stöttat mig när det har varit jobbigt.
Fick en underbar födelsedagspresent av maken...
han handlade, lagade all mat och diskade i en hel vecka. Jag behövde bara äta och ta det lugnt...