• 26augustibrud

Äntligen man och hustru!

Oj vilken fantastisk bröllopsdag! Robert satt hemma med bestman och tog det lugnt. Efter påklädning kom några kompisar till så dom åkte tillsammans till kyrkan. Jag började hos frissan klockan 11.00 med sminkning först. Sen var det dax att locka håret. Fick frukt och cider av frissan. Min tärna var oxå med. Efter ca 2 timmar var vi klara. Då blev det färd till pappa. Där väntade lunch. Sen var det påklädning. En helt underbar klänning som Yvonne sytt. Barnen kom oxå dit så vi åkte tillsammans till kyrkan. När vi var framme vid kyrkan började nerverna spöka.. Jag skakade av nervositet. Men det gick över väl framme vid podiet. Vigseln flöt på bra. Utanför kyrkan väntade gästerna med såpbubblor. Jätte fint! Efter gratulationer väntade fotografering. Pappa tog jätte fina bilder. Sen åkte vi limosin en sväng på stan innan vi kom till festlokalen. Där väntade alla ute och vi skålade. Våran Toastmaster Bert klarade sitt jobb helt perfekt! Efter en massa mingel var det då dax för bröllopsmiddag. Jätte god mat. Pappa och mamma höll vackra tal. Middagen flöt på bra. Till efterrätten höll bestman och tärnan tal. Tärnanas (min lillasyster) tal var jätte bra. Det var inte många ögon torra efter det. Sen öppnade baren och det blev karaoke och dans, kaffe och avec.Vi dansade bröllopsvals! Efter valsen väntade bröllopsbakelser. Då höll mina mostrar tal. Sen var festen i full gång. Vi höll igång långt in på småtimmarna! En helt fantastisk och underbar dag.
    Bilder finns på våran hemsida
    asa-robert.dinstutio.se

• Svar på tråden Äntligen man och hustru!
  • Brud 2008

Grattis! Vad fina ni var :)

• 26augustibrud

Tack så jätte mycket.

Svar på tråden Äntligen man och hustru!