bröllopsgården i vittinge!
Hej hej!
Har någon varit till bröllopsgården i vittinge? Ska dit på söndag, och tänkte kolla om någon har nån erfarenhet av dom.
Vill veta ALLT.
Hej hej!
Har någon varit till bröllopsgården i vittinge? Ska dit på söndag, och tänkte kolla om någon har nån erfarenhet av dom.
Vill veta ALLT.
Hur gick det på Bröllopsgården? Var dom bra? Funderar också på att ta en sväng dit för att kolla lite, annars har jag fastnat för "Skrädderi Cathrine, fest och högtidskläder" i Fläckebo, har du vart där?...
Salabrud.
Hon var jätte trevlig. Åk dit1
Nej jag har inte varit till Fläckebo. Var ligger det? /S
Cathrines ligger ut mot Sätra Brunn, hon har sin atelje uppe på ett loft i en inredd ladugård, jättemysig stämning men knarrande golv! Mycket klänningar och tillbehör, dessutom är hon jätte trevlig och medveten om vad man kan tänkas passa i för klänning.
www.cathrine.just.nu/
Bor du runt Sala trakten? När och var ska ni gifta er?( om jag får vara nyfiken) /E
salabrud,
Nej jag bor utanför uppsala norr över.
Vi ska gifta oss 18:e aug-07. Här i krokarna. Själv då? När, var.. /s
Vi ska gifta oss vid Sala silvergruva den 24/2.
Har du nå förslag på nån bra bröllopsbutik i Uppsala? och nån bra catering firma?.. här borta i lilla Sala finns tyvärr inte så mycket./E
salabrud:
Vad häftigt att gifta sig vid gruvan..
Jag och syrran ska göra uppsala på lördag. Boutiq Kom in, och after six är dom tips jag fått, det finns säkert fler men just nu står det still.. Vi tänkte anlita en catering utanför uppsala men när vi skulle boka säger hon att hon har hjärtproblem och inte vet om hon håller på nästa sommar... En del anlitar Lena på taket har jag hört, tyvärr vet jag inget betyg.//S
Jag var inte nöjd med bröllopsgården i Vittinge och det bemötande vi fick. Kvinnan verkade less på sitt jobb och var inte särskilt trevlig. Jag kände mig i vägen och smått ovälkommen. Men alla kan ju ha dåliga dagar..