• felicia6

Felicia6 is married :D

Här är min berättelse om bröllopet för dom som är intresserade
    Kort finns här:
    sverigerules.spaces.live.com/photos/

kanske borde knåpa ihop något om hur dagen D var...
    Är ni nyfikna? ;)

först skulle jag va hos frissan halv åtta.. vaknade 7.20.. SHIIIIIT :D
    men jag var allt där 3min över halv ;) Träffade våran fotograf utanför som skulle va med oss hela dagen.

åt lite frukost som tony köpte åt mig och sen myste jag o camilla där fram till 13 ungefär.. fick kycklingtacorulle te lunch, mkt gott :D
    fick en sån jävla snygg frisyr, var toknöjd över den.

Efter det åkte vi hem till fotografen o tog lite kort i hans atelje o sen vidare till kyrkan o tog lite kort där.. Sen fick vi springa in så vi inte blev upptäckta av gästerna som kom, då dom satt sig gick vi runt så vi hamnade bakom dörrarna o då klockorna började slå... DÅ kom nervositeten :D

Hela vigseln gick jättebra även om jag va nervös. Då solisten började sjunga första låten så började tårarna trilla utmed kinderna på mig. (Och fler gäster fick jag höra sen)

Efter vigseln o avtackandet på kyrktrappen var klar så väntade häst o vagn på oss som tog oss genom stan till Bonnstan.. Folk tog kort på oss i stan o hurrade o grattade, skitroligt :D Väl i Bonnstan så tog vi lite kort tillsammans med hästen och sen åkte vi till lokalen där alla andra väntade.

Kvällen där var hellyckad, massa god mat från DinFest, och underhållning som verkligen var värd pengarna :D Tal hölls av min styvpappa, tonys pappa, tärnan och tonys barndomskompisar.. Telegram kom från tärnan och våran son (;)) och av Mia faktiskt.. (en internetkompis som oxå skulle gifta sig o som man delade nerverna med )Så underbart gulligt av henne att tänka på oss på våran dag, inte många andra som gjorde det..

Runt 00 kom taxin som tog oss till hotellet och där öppnade vi paketen och trasslade ut mitt hår :D Sen slocknade vi bägge två (Inte ofta man är utan barn så man får sova ;))
    Jo, just ja.. En kompis hade varit på hotellrummet o placerat ut massa rosenblad och ljus så det var riktigt romantiskt på rummet då vi kom dit, o hotellet hade tagit dit champagne och choklad o så :)
    På söndagmorgon kom dom in med en vagn med jättegod frukost på, efter vi njutit av den så duschade vi o sen slocknade vi igen tills det var dags att packa ihop.

Hela bröllopsdagen var HELT perfekt.. kunde inte drömma om att få någon annan bröllopsdag.. :)

• Svar på tråden Felicia6 is married :D
  • Brud-2007

GRATTIS!!!! Jättefin frisyr!!!!

• AIC

Stort grattis!

Vilken kul bild den där med skon!

Vad fin du var med diademet!

• Snart lilla frugan

Vilken frisyr! Är riktigt imponerad. Även buketten och klänningen var fantastiska. Ni var (är) jättevackra! Vad fint att din tärna matchade dina blommor!

Svar på tråden Felicia6 is married :D