•  blivande fru Wikdahl

Bilder från vårt bröllop 5 aug 2006

Äntligen tänkte jag lägga ut bilderna från vårt bröllop som hölls den 5 aug. Det var en fantastisk dag!! Allt man kan önska sig och lite till. Jag tänker inte skriva någon lång roman om själva dagen utan låter bilderna tala för sig själva. Dem som vill får titta och gärna kommentera eller fråga.

Lycka till alla blivande brudar och allla ni som redan gift er. Det är helt obeskrivligt underbart att få vara med om detta. Jag är världens lyckligaste!!
    Kram på er/
    Fru Wikdahl

gallery.claeswikdahl.com
    eyrie.wahlberg.st/gallery/view_album.php&page=1

• Svar på tråden Bilder från vårt bröllop 5 aug 2006
  • Nessan

Stort grattis till er! :)

Ni såg ut att ha en jättehärlig dag. Vilken söt tiara du hade! Var hittade du den?

Ni såg väldigt stiliga ut tillsammans då ni dansade! :)

Kram och grattis igen!

•  blivande fru Wikdahl

Hej
    tack så mycket! Tiaran är märket Ronette. Jag köpte min i söderhamn men det finns lite här och var.

•  blivande fru Wikdahl

Ingen mer som vill se våra bilder :( ;)

• soffan80

gratulera
    Ni såg verkligen fantastiska ut! tiaran var verkligen jättsöt, ni verka har haft en toppendag

• glimma

Hej Fru Wikdahl!

Vilka fina bilder! Stort grattis!

Vi ska också gifta oss i Söderhamn och ha festen på Odd Fellows. Vad jag såg på bilderna var det där ni var också. Jag har en fråga om det är ok? Hur många gäster var ni. Vi blir minst 90, och jag börjar fundera på om vi verkligen kommer att få plats där... Det ser lite trångt ut! Även om lokalen är jättefin...

• snart hela kittet...

Hej!
    Vad fina ni var!
    Jag har letat klänningar tillmina barn och såg de fina som tjejerna hade. Vart har ni köpt dem?

• Engäst

Enkel men vacker klänning! Min mamma vigdes i en liknande 1969!

Svar på tråden Bilder från vårt bröllop 5 aug 2006