• Svar på tråden Fru Böhmers bröllopsbilder!
  • Fru Böhmer

Brud_Linda:
    Ska tillägga att jag efter vigseln bytt plats och bär vigselringen längst in.

• WDC

Fru Böhmer: Jag såg att du har lagt upp fler bilder. De är helt otroligt fina bilderna! Jag kan inte se mig mätt på dem!

• Gudinnan

Ah vad fina ni var..

Har ocksa funderingar pa en bukett med orkideer, det var kanonsnyggt!

• *glitter*

Fru Böhmer
    Jag håller med alla andra,såå fina fotografier,och så vacker DU är!
    Vad gulligt att din man designade din förlovningsring.
    Lycka till i ert "nya" liv som man och hustru.

• Fru Böhmer

Åh, tack vad snälla ni är!!

Gudinnan: Orkidébuketter är så fint! Min bukett blev över alla förväntningar, jag var sååå nöjd med den! Jag hade ingen bild utan bara en idé om hur den skulle se ut. Men det blev så bra!

Jättetack för alla era gulliga lyckönskningar och kommentarer!
    Stort lycka till för alla som har sin stora dag framför sig.
    //Malin

• WDC

Har du några bilder på er dukning?

• Fru Böhmer

WDC:
    Har lagt upp ngr bilder på vår dukning. Vi hade ganska enkel dukning. 30 vita rosor i bukett på varje bord, 4 bruna ljuslyktor med brunr sammetsmönster. Vita paket med bruna sidenband som var både placeringskort och en chokladbit till gästerna. Våra vit och bruna festprogram.

• onsdag i oktober

Ett stort grattis. Så fina ni var. Ni såg verkligen strålande ut på fotona.

Många fina detaljer. Jag blev nyfiken på vigselprogrammen. Fäste ni ihop två papper med sidenbandet eller hade ni fram och baksida? Om ni hade två - gick det bra att bläddra. Konstiga frågor kanske men jag vill veta

• drömbrud

Jag ska gifta mig i samma kyrka som du!!!
    Vet du om man kan ha egen" vigselförättare??

Super bilder!!

• Fru Böhmer

onsdag i oktober: Tack snälla! Vigselprogrammen var 1-sidiga med text på bara 1 sida. så det var inga problem. men jag gkorde dem först lite kortare och 2 sidiga, och det fungerar också! Men vi valde dessa till slut. Lycka till!

Jag&Du: Vad kul! Det är en jättevacker och mysig kyrka. Jag vet tyvärr inte om man kan ha egen vigselförrättare. Vi hade Kjell Hedberg som är en vän i min mans släkt. Han är helt underbar! Rolig, avslappnad och supertrevlig. Kan varmt rekommendera honom.

Svar på tråden Fru Böhmers bröllopsbilder!