• bellaboop

Gift efter många hinder....!

Helt fantastiskt!!! Jag är gift! Känns som en saga! Efter en omtumlande vecka på sjukhus på grund av blödning (jag väntar tvillingar i december). Det hela började för en vecka sen när jag fick en blödning och fick läggas in på sjukhus med stränga order om sängläge. Ingen kunde tala om för mig hur länge jag skulle behöva ligga eller om jag överhuvudtaget skulle kunna gifta mig, så det vara bara att ta en timme i taget och försöka ta det lugnt...Lättare sagt än gjort en vecka före bröllopet. Inte mycket val så gjorde jag som läkaren sade och höll till sängs.. Dagarna gick och det blev onsdag då jag skulle få besked om jag skulle kunna få genomföra bröllopet eller om vi skulle behöva ställa in allt som vi planerat i två år. Gäster från England hade redan anlänt och man hade lite dåligt samvete för om de hade kommit i onödan. Men....JAAAAAA!!!! Jag skulle få permis till mitt eget bröllop! Jag blev utskriven i fredags vid lunch och därefter var det frissan, fixa naglar, plocka ögonbryn, packa väskan, ja det ena med det andra som skulle fixas, samtidigt som man inte kände sig direkt kaxig när man stod på benen, skakig och matt efter en vecka i sängen, tänk att man går ner sig så snabbt!
    Så kom äntligen "THE BIG DAY". Helt fantastisk, allt var som en saga! Otroligt nog var jag jättelugn medan alla runt mig sprang omkring som yra höns Vigseln var helt fantastisk med sång av min brudtärna och hennes syster.

Min blivande och vår son var bara SÅ FINA med matchande klädsel!

Vår fotograf Jannis, helt fantastisk som knäppte bilder under hela dagen och kvällen, ska bli kul att se dem...Kan varmt rekommendera honom.

Sist men inte minst Bergendal i Sollentuna....vad ska man säga. Perfektion till 110%. Michel som vi haft kontakt med under det senaste året kan inte ha skött det proffsigare. Tack vare honom och hans personal fick vi en oförglömlig kväll med mat och dryck. Underbar mat och service och den trygghet han givit oss under resans gång går inte att beskrivas med ord.

Jag har säkert missat något, men jag vill bara tacka alla som gjorde vår dag så speciell. Bara jag tänker på lördagen så får jag tårar i ögonen....HELT FANTASTISKT!

P.S Stort tack till bröllopskällan som stått ut med alla mina ändringar från byte av klänning till ändringar och till sist att jag inte ens kunde hämta den själv som jag trott...Ni var underbara!

• Svar på tråden Gift efter många hinder....!
  • lillepuh

GRATTIS!!!!

Och lycka till med tvillingarna.

• WimZy

Grattis i trippel bemärkelse! ;)

• Solstråhle

Grattis!! Och lycka till!

• Lizzon

Grattis till tvillingarna i magen och den stora dagen! (fiffit d rimma ju)
    Nu väntar vi bara på bilderna då!!!

• Ell

Grattis, till barnen i magen också! :)

Svar på tråden Gift efter många hinder....!