Fru Johansson ;)
Såja, då var man gift! :)
En helt underbar dag som var värd all stress! Började på lördagmorgon kl 07:00 då klockan ringde. Upp och äta frukost och iväg till frissan tilsammans med mina tärnor. Klockan 10:00 var jag klar och begav mig till en vän som skulle sminka mig. Kl 11:45 körde jag därifrån, hungrig och stressad! Skulle träffa fotografen kl 13 och jag var inte påklädd! hem till föräldrarna och åt en bit pizza och sen på med klänningen... Varm blev jag och alldeles glansig i ansiktet ;) trodde aldrig det skulle va så fint väder som det var!! Gud vad lyckat!
Klockan 12:50 åker jag och mina tärnor Rolls Royce till slottet där vi senare skulle ha festen. Där möter jag min blivande och hans bestman:) Tar en hop med foto som jag tror blev väldigt lyckade.
Iväg till kyrkan. Väldigt nervösa var vi båda två.. Men när vi väl kom fram till altaret så gick de väldigt bra.... Vi blev gifta! Ut i solen igen och vi blev överrösta med rosenblad! Gud va fint det var.
iväg till slottet på en välkomstdrink och lite mingelbilder.
In på slottet och dags för buffén. Kunde kanppt äta något.. klänningen satt lite hårt över magen ;) Kvällen flöt på, det blev tårta, vals (lite svårt att dansa med värsta släpet, fast jag hängde upp det...) och till sist skulle vi åka. Det regnade för fullt ute, så skönt att vi slapp det tidigare på dagen... Klockan 01:20 ungefär lämnade vi festen... Vi var mycket nöjda med alltihop. det va så kul med lekarna, sångerna, ja allt... Fick jättemånga fina presenter! Fick 15000 i resecheckar! Gud va underbart, vi hade inte planerat en endaste resa! Så mycket man upplevde denna dagen som jag inte orkar skriva... Men vi kom iallafall till hotellet, jättefint. Slocknade ungefär direkt, och på morgonen var det dasg för morgongåvan... ;) Min MAN fick en "secret box" och jag fick en spaupplevelse! Så härligt!! Så nu har vi resecheckar, spaupplevelser (fick fler i present) och varsin fin ring på våra fingrar.. Allt blev så perfekt!!
Lite bilder...
groups.msn.com/Sara29-06/brllop.msnw