Lidingökliniken, anyone?
Finns det ingen som gjort en bröstförstoring hos Hans Atterhem på Lidingökliniken?
Ska på konsultation hos honom nästa vecka och undrar ifall nån vet vad jag har att vänta...
Finns det ingen som gjort en bröstförstoring hos Hans Atterhem på Lidingökliniken?
Ska på konsultation hos honom nästa vecka och undrar ifall nån vet vad jag har att vänta...
Jag har också honom, hur har det gått för dig?
Jag upplevde honom som lugn och sympatisk under konsultationen. Han tog sig god tid med mig och besvarade alla mina frågor utan stress. Dessutom tycker jag att han verkar genuint omtänksam vad gäller praktiska omständigheter för mig (jag reser från norra Sverige till kliniken).
Själva bröstresonemanget kändes också tryggt. Han verkar seriös och insatt i ämnet.
Men sen, hur själva resultatet blir - ja,det återstår att se! Jag ska opereras 1/11. 350cc bidde det. Jag är 162cm lång och väger ca 50kg. Läkaren sa att det är bra om man har lite hull - då blir det ett snyggare resultat!
Hmm... Jag väger 60 kg. Inte 50. Lite önsketänkande från min sida, tror jag.
Jag ska också opereras 1/11!!! Klocka 9.00, då måste du vara den som opereras 13...*skrattar* Jag bor i Umeå, vart bor du? Kram Anna
Hej Anna!
Jag bor också i Umeå! Jag tar 7.00-planet och hoppas hitta till Lidingökliniken utan besvär innan jag lägger mig under kniven...
Är rätt nervös nu och orolig för värken efteråt. Man har ju ingen aning om vad man ska vänta sig.
Jag åker hem 2/11 kl.18.45. Och du?
Hej! Då kan vi nog dela taxi till kliniken! Ring mig om du vill, vi är bara hemma ikväll 090-193660
Kram Anna
flera smågrejer som jag inte har koll på än heller....