• missmaria

Grattis, Lycka till och massa kramar

Min fd vän gifter sig på lördag!
    Jag är jätteglad för hennes skull och önskar jag var där. Önskar henne all lycka och mycket kärlek. Känns tomt att inte vara där... kännts tomt andra gånger oxå när jag inte varit bjuden... men denna gång är det lite värre... hon ska ju bli fru!
    Undrar ibland om jag är självisk som önskar att jag fick gå, alla andra ska gå...
    Vill gå till kyrkan för att se henne, skulle aldrig visa mig. Vill inte att hon ska tycka att om jag visar mitt fula tryne att jag förstör hennes dag. Funderar på att skicka med ett gratulationskort med våra gemensamma vänner... Funderade till och med på att skicka med en pytteliten present, typ egen mixad cd. Men jag låter nog bli allt jag funderar på och håller mig till att tänka på henne på hennes mysiga dag.

Hoppas iallefall att dagen blir allt hon önskar och lite till!

Massa kramar MariaMia

• Svar på tråden Grattis, Lycka till och massa kramar
  • Moa*

Skicka med ett kort och önska henne lycka till och grattis!
    Om det är så du känner tycker jag absolut att du ska göra det.

Jag vet ju inte varför ni inte är vänner längre, men kanske kan ett kort få henne på gladare tankar och så småning om kanske ni kan hitta tillbaka till varandra.

Lycka till!

• fes

tack för ditt svar
    får se hur jag gör... vet inte riktigt just nu
    Kram

• fes

oj svarade på fel tråd... opps

Till missmaria vill jag bara säga att jag vet hur det känns, lite i samma situation... inge kul alls. Jag har låtit allt vara och bara hoppas att min vän får en bra dag. Om vi får kontakten igen får tiden utvisa, jag skulle tycka de vore kul, men just nu ingenting jag kan styra.

Men gör som du känner känns mest rätt. Man mår bäst när man följer sitt hjärta.

Kram och ha en bra dag!

Svar på tråden Grattis, Lycka till och massa kramar