• stenvall

Redan gift - Info på hemsida

Hej!
    Vi gifte oss den 5 augusti 2006 i Ramnakyrkan och hade vår fest i Annelundsvillan - En riktigt härlig och rolig dag med toppenväder!
    För er som vill se bilder ifrån dagen samt se inbjudan,vigselprogram, festprogram och annat, kika in på min hemsida som uppdateras kontinuerligt allt eftersom.
    Adressen är hem.passagen.se/stenvall

Med vänliga hälsningar Brudparet Stenvall

• Svar på tråden Redan gift - Info på hemsida
  • Amaya

Jättefina inbjudningar. Gillade fonten ni hade skrivit era namn i. Får man fråga vilken det är?

• JeckaH

Vilken fin hemsida!!! Och ni var jättefina!!!!

• stenvall

Typsnittet heter Bickham Script. Typsnittet är lite kul i och med att man kan förändra hur bokstäverna ser ut - med en extra snirkel här eller där - om man använder något av CS 2-versionerna av Adobe-programmen.

• barbi

Jätte fin hemsida.
    Gifte mig själv samma dag!! Dock i Rångedala, men vi tog våra bröllopskort i ramnaparken såg faktiskt er...

• stenvall

Till JeckaH:
    Tack så mycket. Kul att du tycker att vi är fina - vi är ju inte smala 20-åringar direkt utan har några år och kilon på nacken...Men det var en fantastiskt rolig dag och jag hoppas att det syns på korten!

• stenvall

Till Barbi:
    Vad spännande, då kanske jag såg er också. Vi såg totalt 5 brudpar den dagen, så vi kanske såg er också. Har du hunnit fixa några foton än?

• Johans2B

Jättefina inbjudningar och festhäften.
    Gillar det röda papperet jättemycket. Var har du hittat det?

• stenvall

Till Johans2B:
    Hittade det röda handgjorda pappret på Magnolia (Skaraborgsv. 30 i Knalleland) som också har webb-butik (www.dreamcottage.nu).
    Pappret använde jag till inbjudningarna samt chokladasken som fanns vid varje bordskuvert i festlokalen.

• Telemarkgrrl

Åh, vad fina ni var! Hemsidan var också jättefin, det där lilla slottet är ju jättegulligt.

Och det är alltid trevligt att stöta ihop med en yrkeskollega.

/En annan teknikinformatör som inte heller är purung eller trådsmal

• stenvall

Till Telemarkgrrl:
    Kul med ytterligare en teknikinformatör -var jobbar du någonstans?

• Telemarkgrrl

Jag jobbar i Stockholm på ett medelstort exportföretag med sånt där vanligt - installationsanvisningar, kundmanualer, release notes, webb osv.

• Therese_

Vad fint!! Fina inbjudningskort! Hade oxå dom frimärkena.. passande!

Svar på tråden Redan gift - Info på hemsida