Hur lägger man in flera bilder i Köp & Sälj??
Jag trycker på bläddra och markerar sedan en bild. Sen trycker jag på bläddra igen för att lägga till en annan bild men då försvinner den första! Hur gör man??
Jag trycker på bläddra och markerar sedan en bild. Sen trycker jag på bläddra igen för att lägga till en annan bild men då försvinner den första! Hur gör man??
Jag vet inte, jag har inte ens lyckats få upp en bild!!? Det finns ju en browse-knapp men ingen attach-knapp...jag lyckades iaf inte...
antagligen är bilderna du försöker lägga in för stora. när du har markerat bilden, högerklicka då och välj egenskaper, då ser du hur stor bilden är. Brevid "bläddra" nånstans står det hur stor bilden får vara. Är din bild för stor kan du högerklicka igen och välja redigera, där förminskar du bilden och sparar den på nytt. För att återigen se hur stor den är får du göra som första gången.
Lycka tilL!
Det står inte någonstans hur stor bilden är.
Jag har förminskat bilderna jättemycket men det fungerar i alla fall inte!
Hjälp!
När du väljer bilden trycker du bara en gång så att den blir blå markerad, därefter höger klickar du och väljer egenskaper. Funkar inte det?
Har det löst sig? Kan tyvärr inte hjälpa till mer iaf, ska iväg!
Jag har förminskat bilderna till 16kb och det står att man inte får ha större än 40kb så det är inte det att dom är för stora. Jag kan lägga in 1 bild men jag vill ju lägga in 3 bilder! Det är det som är problemet att jag inte vet hur jag får med de andra två!