9 september vart underbar
Har varit nervös dygnet runt i 2 veckor inför vår stora dag sen när den kom gick allt så fort. Och nu är vi gifta... känns underbart. Sov tills klockan ringde och sen var det några flingor till frukost, fixade inte mer.... Frisören 09.00 där var det hårfix o make för mig o mina två tärnor. Rätt som det var kom det några av mina vänner o överraskade på salongen, med sig hade de smarrig rosa champange. Vid 13 tiden var vi klara och då bar det av till Joe Sundelin på söder för fotografering. Där stod han min blivande man ... så otroligt snygg i sina kläder. Fotograferingen gick mkt fort och snart var klockan 14.30..... då började det pirra i hela kroppen, det var verkligen bara en halvtimme kvar.... Vår toastmadams man kom och hämtade oss och körde upp oss till kyrkan där mina söner våra marshalkar o tärnor mötte upp. Sen var det uppställning, minns inte så mkt av tiden under klockringningen men alla var lite smånervösa märkte jag.
När vi klev in i kyrkan rann nervositeten av lite grann, hela vigseln gick över förväntan. Det var super häftigt. Sen vart det dock jäktigt på trappen då nästa bröllop skulle gå av stapeln en liten stund senare. Såpbubblorna var svåra att få till då det blåste en del men några hade med sig ris så det vart så bra ändå.
Vår limo stod o väntade så vi ställde upp i olika släkt grupper o fotade framför den vart mkt fina bilder. Sen var det skål middag och fest på Camarillo. Allt vart mkt lyckat och de flesta verkar haft en mkt rolig kväll. Kram till alla Er blivande brudar det är så häftigt att gifta sig. Här finns lite bilder:
www.brollop.portratt.se (berggren)
och
www.familjeliv.se/hem/3ankommer/galleri.php