Häst och vagn eller limo i LKPG?
Hej, helt ny här. Undrar om någon har några bra förslag på transport till och från kyrkan i Linköping. Vi ska gifta oss nästa sommar.
Vill helst inte spendera mer än tusenlappen.
??? Några ideer???
Hej, helt ny här. Undrar om någon har några bra förslag på transport till och från kyrkan i Linköping. Vi ska gifta oss nästa sommar.
Vill helst inte spendera mer än tusenlappen.
??? Några ideer???
*Puffar lite*
Någon som har några bra ideer om transport. Linköpings brudar, hur kommer ni till och från kyrkan?
Vill ni åka snygg yanke-cab så finns ju raggarklubben ute i Åsmestad. Där finn säkert nån som kör er för en billig peng.
Annars tror jag Valla ridklubb har häst och vagn, vet dock inte vad det kostar.
Tack ska kolla med dem.
Varsågod! Var så lite.
Vi ska oxå gifta oss i Linköping nästa sommar.
Kul, hur långt har du kommit i planeringen? Hade ingen aning om hur mycket det var att tänka på. :)
om det är mycket att tänka på..jag blir alldeles yr ibland*s*
Vi har *bokat kyrka
*bokat festlokal
*köpt brudklänning
*håller på med middagsmenyn (vi ska med hjälp av min mamma laga maten själva)
*Köpt mönster till tärna/näbbarnas klänningar
Men..det är ju mycket kvar ännu!*pust* Fast det är ju kul oxå!
Hur långt har ni kommit?
Vilket datum ska ni gifta er?
Wow, jätte organiserad. :)
Vi ska gifta oss den 18/8 hoppas vi. Kyrkan tar inga bokningar innan den 1/10 så får vänta en vecka till.
Jag håller lokal. Men sedan stannar det där. Vet att vi ska fixa mat själva så funderar på vad man kan ha som inte kostar m,assor, blir nog runt 90 gäster.
har inte kommit mycket längre än så. Vilket datum gifter ni er?
Vi ska gifta oss 26/5. Kommer nog ha ca 60 gäster, gästlistan är inte riktigt klar ännu.
Jag gillar att planera och har väl ett "litet" kontrollbehov*L*
Nästan 3 månader tidigre, skönt. Då behöver jag inte ha jätte panik ännu.
Nej, det är klart du inte behöver ha panik nu. Jag har en pärm med olika flikar där jag sätter in olika ideer och tips så har bra koll på läget.
kolla inn limolux www.limolux.homestead.com
Dom har en underbar vit stretch limousine
www.bfm.nu
Men ligger tyvärr på 1500 billigaste...
I Gamla Linköping kan man hyra häst och vagn för 1000kr, ring deras guidekontor.