Brudar under 20:D
Hejsan. När jag gifter mig kommer jag vara 18år och6 månader ganska exakt. Nån mer som är ung brud?:D
Hejsan. När jag gifter mig kommer jag vara 18år och6 månader ganska exakt. Nån mer som är ung brud?:D
puffar
www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1849166.html
kolla in den tråden. vi är inte riktigt så unga som du söker kanske, men bättre än inget;)
Var 20år när vi förlovade, hann fylla 21 år och så gifte vi oss 20 dagar senare :)
jag puffar för min tråd:D
Jag kommer att vara 18 år och 7 månader när vi gifter oss :D
Jag kommer vara under 20 när vi gifter oss. (tror jag, inget datum satt)
Jag kommer nog att vara just fyllda 20 eller nära 21 när vi gifter oss.
HEJ HEJ! jag gifte mig för 2 månader sen. är 20 o min man 21. vi förlovade oss ett år innan. för oss kändes det som helt rätt tid, har varit ett par i 3 1/2 år. hur länge har ni andra varit tillsammans?
Hej!
Jag kommer vara 19 år och 11½ månader när vi gifter oss Min kille kommer vara 20 år och 3 månader...
Så Jag är ju under 20 iaf
Bröllopet 2 Februari 2008!
:)
jag kommer vara 19 år o 4 mån typ ... o han 23 ...
vi gifter oss den 18 aug 07 !
när giter du dig?
Nu e jag iförsig redan gift, gifte mig mars iår, jag var 19, är nyssfyllda 20 :)
Fick du bra respons från alla...
Eller var du för "ung"...
jag ska gifta mig 22 juni till sommaren. nån ung brud som bor i halland?
nope..
Men i Stockholm
okej. hehe. när ska du gifta dig och hur gammal är du?
2/2 08
Är 19...
Jag hare bara fått bra respons, inga negativa kommentarer :)
Jag eller vi har det tvärtom nästan inget positivt :( Väldigt tråkigt
Jag är 20 år nu och ska gifta mig när jag är 21 år och 6 mån.
Killen är 25 år och vi har varit tillsammans i 2½ år. Får bara "Åå, hjälp!" -komentarer. Det är ganska tråkigt, de kan ju inte hindra mig eller får mig att ångra mig bara för att jag är ung.
Men jag har ett till "för ung" problem...blir fördig Sjuksköterska till sommaren och det är ingen som lyssnar på en 21 år gammal sjuksköterska....
Man får väl sätta upp knut och använda läsglasögon...
Lycka till alla unga frächa brudar!!