• Anonym

    Gud vad jag saknar er!

    Jag kunde inte låta bli, utan smög in här och kollade lite.
    Mitt bröllop i juni nästa år, som jag planerat sedan i mars blev hastigt inställt för 1-1½ månad sedan.
    Och jag är så ledsen över det, det känns så overkligt. Jag önskar situationen var annorlunda och att jag kunde få disskutera frikst med er igen. Men vem vet, kanske en dag om något/några år så kommer jag kanske tillbaka.. Vi får väl se..
    Lycka till med allt och glöm inte bort era blivande makar i planeringen..

  • Svar på tråden Gud vad jag saknar er!
  • Venice

    Men du, självklart är det fritt fram för dig att skriva av dig här även om du inte ska gifta dig, dina åsikter som exblivandebrud är mycket värdefulla! Vad tråkigt att det blev inställt, förstår att du är ledsen över det, men ta nya tag.
    Törs man fråga vad som hände?

  • Ankmor

    Lilla söta Anonym!
    Inte behöver du väl lämna oss bara för att bröllopet blev inställt?? Det förståss, om du känner att du inte VILL vara här...
    Jag har smygit omkring här i ca 1 år nu och kommer inte att gifta mig förrän 2005 (fingrar i kors/håller tummarna)...
    Naturligtvis kan du ju komma med goda idéer och tips till de andra flickorna/damerna och (för all del) herrarna som är här...
    Skickar kramar via cyber-posten...*kram*
    Lycka till!

  • Anonym

    Någon som glömde bort sin blivande make i planeringen, eller?

  • Hedde

    Stackars Anonym, men man behöver inte hålla sig borta från BT heller. Jag har ju inte ens nått spikat så jag hänger här bara för det är kul.

  • Cajsa

    Det var väldigt tråkigt att höra om ditt inställda bröllop, men som många andra blivade brudar skrivit här så är dina erfarenheter och åsikter värdefulla och kan tipsa andra blivande brudar.
    Jag brukar fråga min blivande make om saker jag kommer på till vårt bröllop, musik, och maten. Det är nog mer jag som planerar han vet nog inte riktigt hur han vill ha själv vigsel jag kommer med ideer och han säjer ja eller nej. Men det passar mig.

  • f.d. Svart brud

    Kom tillbaka då!
    Saknar dig här också... Du kan ju alltid planera detaljer och drömma dig till ditt framtida bröllop. Den dagen kommer, jag lovar! Det gemensamma vi har är ju att vi är intresserade av bröllop...

Svar på tråden Gud vad jag saknar er!