bildgallerier?
Vilka ställen kan man lägga upp bilder på förutom Familjeliv?
Vilka ställen kan man lägga upp bilder på förutom Familjeliv?
Kan man ha en egen sida på svartbrud? Var hittar jag den?
hmm. är du medlem där? för det måste du vara för att ha tillgång till forum o såna saker. det är gratis så det är bara att köra:D
Men jag vill ha ett bildgalleri där jag kan lägga upp massa bilder. Det verkar inte finnas där??
nja det är ju lite begränsat, men har du inte nån hotmailadress då? där har du ju via msn tillgång till en helt egen sida som kan heta typ;
kumpulaljung.spaces.live.com
där har du kanske lite mer frihet
Jag undrar också... har en hemsida på weddingannouncer, men där får man bara ha 50 MB och det fyller man rätt snabbt.
På www.flickr.com
kan du lägga upp ganska många bilder, som du kan bestämma om de ska vara allmänna eller privata.
Och blir du "PRO", så kostar det 25 dollar (tror jag) för ett år, och då får du lägga upp nästan hur mycket som helst där.
Sedan kan den som tittar på bilderna, välja att se bilderna i olika storlekar också, och det är ju bra när man vill spara lite bilder på sin egen dator.
Man kan även kommentera bilderna.
Annars är sidan lite trist, om detinte vore för alla fina kort som finns!
Vi använder oss av den sidan till vårt katteri, (föder upp perser och exotic), så det blir en hel del roliga bilder på kattungarna!
Tiima
På svartbrud.se kan man som forumsmedlem lägga upp bilder i krypinet för 1,5 MB - bilderna skalas ner automatiskt och tar mindre plats om de är stora. Det går utmärkt att länka till dem om man vill visa bilder för andra...
Konstigt att man inte har ett eget bildgalleri här på BT. ???