• Lizzie79

Lizzie har gift sig!

...och anlöpt familjelivets trygga hamn!

(Vill ni hälsa på mig där, på Familjeliv alltså, så titta in hos alwilda.)

Vill ni se lite bilder, så titta in här:
    hasse.fotki.com/brllop/brllop/

Och så var man äntligen gift då! Det känns...helt fantastiskt!! Vi hade gått och varnat varandra innan för att efter-bröllops-depressionen kunde slå klorna i oss , och att det var normalt efter all hype innan bröllopet...men icke! Det känns bara så himla underbart...ÄNTLIGEN ÄR VI GIFTA!!! Det är så mysigt!

Först och främst var vi helt inställda på - och hade planerat - för ösregn. Men så blev det ju inte. Så det blev en bonus att vi kunde ta fina bilder ute, att gästerna kunde vara både inne och ute, osv. Trevligt, men oavsett om det hade regnat så var vi inställda på det, och på att det skulle vara vår kärlek och inte vädret som skulle ha huvudrollen på vår dag.

Nu ska jag inte skriva flera mil (även om det är lätt gjort... ), men jag vill i alla fall säga att vår präst var helt UNDERBAR! Hennes vigseltal var så fint, och det är en av de saker som jag kommer att minnas absolut bäst från den här dagen. Annars gick allting bara så himla bra. Det enda vi inte hade räknat med var att vi skulle bli så himla trötta på kvällen. Vi var helt slut vid 22-tiden och lämnade då festen för hotellet. Vi hade väl tänkt stanna lite längre, men vi orkade bara inte. Och det kändes ändå ganska trevligt att få åka till ett lyxigt ställe med jacuzzi och bastu, slänga av sig allt och hoppa in i ett silkigt litet nattlinne, bara MYSA och ta in dagen tillsammans! Det borde man göra oftare. Den blir definitivt en hel sån där myshelg när vi firar vår första bröllopsdag!

Ja, då ser ni inte mig här mer, så då tackar jag för mig, och så vill jag önska er alla en alldeles egen UNDERBAR bröllopsdag!!!

Kramizar från Lizzie!!!

• Svar på tråden Lizzie har gift sig!
  • WimZy

Grattis! Jättefina bilder! :)

• Lizzie79

Tack så mycket, lycka till med era bröllop!!

• plings

En till Alingsåsare!

Grattis! Ni ser så lyckliga ut ihop!

Verkligen jättefin klänning när den är skuren så djupt i ryggen!

Vi hade också tänkt att gifta oss i Landskyrkan men vi vet inte vart vi skall ha festen sen...!

Har du något förslag??

• Lizzie79

Tackar tackar...

Vi är med i AIF och hade vår fest på Mjörnvallen i deras klubbhus. Kanske inte jättteroligt med löparbanor utanför, men vi tyckte att det vägdes upp av läget precis vid Mjörn, den fina lokalen och utsikten över sjön inifrån lokalen. Man ser ju inte löpbanorna när man är i lokalen heller, då har man bara en vacker utsikt över sjön.

Mitt bästa tips är annars: fråga på turistbyrån! De kan hjälpa dig! Lycka till!

• zooran

Vad vackra ni var! Älskar din frisyr!
    Gläder mig som teologistuderande att du tyckte om vigseltalet! :)

• plings

Lizzie79

Jag har hört att det skall vara bra på mjörnvallen också... skall höra med turistbyrån. Tack för tipset!

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Vilka fina bilder, grattis

• Lizzie79

Tack ska ni ha! Jag grät mig verkligen igenom halva bröllopet, för jag är så attans blödig , men som tur var så syns det inte så mycket på korten. Lycka till med era bröllop!!

• Ruby Jo

Grattis! Ni ser så lyckliga ut ihop!

• Brud 2008

Grattis! Jättefina bilder!

• Lizzie79

Tack, vad ni är snälla ...!

Svar på tråden Lizzie har gift sig!