• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • äntligen på väg

Men Gable, nu kom jag på, du kan ju klä halva granen! .
    Tänk att jag alltid har så fina och rättvisa lösningar på allt

• äntligen på väg

Frågan är bara hur ni skulle dela av den... vertikalt ellet horisontalt?

• anne på grönkulla

Men, Gable, granen ska ju köpas och kläs direkt inför julen - inte nu! Det är ingen mening med att köpa den innan den ska kläs, serdu...

• Gable

Hmpf, det var faktiskt maken som envisades och skulle köpa graneländet nu. Inte jag.

Fast nu står den ju där.

Eller står och står, den ligger ju i en kartong. Är det inte lite trist? Granen i kartongen. Är det inte bättre att packa upp den? Och klä den? Bara lite? Halva som Äpv föreslog??

Jag kan ju klä den halvan som man faktiskt ser så tar han baksidan en vecka innan jul?!

Jäklar va fiffigt!

• Gable

Mouahahahhahaaaaaaaaa!! Den superslipade Gable slår till igen!!!!

• äntligen på väg

Om ni undrar vad det är för nåt stort och mörkt som tornar upp sig här i väst så räds icke! Det är bara min megafinne mitt i ansiktet som vägrar försvinna utan bara göder på sig hela tiden. (Ursäkta osmakligt!)

• äntligen på väg

Nu ska jag gå och lägga mig. Min chef jagar mig med blåslampa sista dagarna på månaden så det är väl bäst att man är pigg i morrn.
    Godnatt och sov så gott

• Gable

Nu tyckte maken att jag var töntig och kör nån one-woman-show här och svarar på mina egna inlägg.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7