• Sade

Här e min bilder

Hejsan!

Gifte mig den 19/8 och kan inte riktigt förstå att det gått lite mer än en månad men det är helt underbart att vara gift. Det kan jag varmt rekommendera.
    Här kommer lite bilder från vår stora dag, lycka till med era äktenskap.
    Kramar Fru Saltell

saltells.spaces.live.com/

• Svar på tråden Här e min bilder
  • AnnaHBG

Stort grattis! Ni var båda urtjusiga! Gillar verkligen ditt hår med de små flätorna- Snyggt! Har en liten undran om klänningen, Var har du köpt den om jag får fråga. Är ute efter något liknande..

• Vezzla

Åhh vad fina ni var!! Det såg så självklart och vackert ut där ni stod bredvid varann!

• Sade

Tack så mycket
    Japp de e en kik-känning som jag har köpt i GBG på Atelje VIP. Blev jättenöjd med den då den var bekväm, jag kände mig inte alls naken eller så utan kunde röra mig fritt och ändå äta av den goda maten.
    Den ska säljas efter kemtvätt om någon hade varit intresserad.

• I&N

Sade:

Måste bara säga vad vackra ni var!! Många Grattis till bröllopet!

Själva är vi i planeringsstadiet för vårt nästa år och det som mest upptar min vakna tid är ringar, ringar, ringar.. Jag funderar på att ha båda i vitt guld och det ser ut som, från bilderna, att du har det men det var ingen närbild på ringarna, har du möjligen lust att visa upp dem? De såg så fina ut!!

• Sade

Tack så mycket!

Nu finns det ett bildspel som visar våra ringar! E jättenöjd med ringarna. Lycka till med planeringen!

• -sommarbrud-

Hej Sade"
    Ni var otroligt fina....det var såååå vackert med den stilrena frisyren. Wow!
    Ett stort grattis till er båda.....

P.S Jag känner igen dig ifrån någonstans men kan inte komma på vart!
    Men...kommer kanske på det.
    Ha det bäst nu och än en gång...GRATTIS*

Svar på tråden Här e min bilder