• wintersaga

Några bilder från wintersagas bröllop

Hej alla!

Äntligen har jag fått fingrarna ur och lagt upp några bilder från vårat bröllop 19/8-06! Det är bilder som vänner knäppt, fotografens bilder ska vi få nu i helgen

Berättelse kommer senare, kan dock avslöja att även om allt inte gick som planerat var det en helt suverän dag!!

familjeliv.se/hem/wintersaga/galleri.php

• Svar på tråden Några bilder från wintersagas bröllop
  • Lilltrolle

Grattis!! Å vad fina ni var!! Vilken läcker klänning du hade, är den tvådelad?
    Näbben var ju jättesöt oxå och vilken ovanlig bukett!

• WomanOnTop

Vad fina ni var! Gilllade din tiara, jätteläcker! Hoppas ni får ett lyckligt o långt liv tillsammans!

• wintersaga

Japp, den är tvådelad. Jag ville ha en ovanlig bukett, gav floristen fria händer med utformningen, hon gjorde ett suveränt jobb!

• basketnettan

Va fina ni va!! Och vilken häftigt tiara!. Var hittade du den?

• TheBride

Var fick du tag i skorna? Dom såg jättefina ut och verkade framför allt vara sköna och stabila?

• LECT

Oj vad fint!!! Vilken vacker klännning, tiara, blommor, make!
    Och vilken fin vigselring!!! Blev dödsförälskad!!! Får man fråga var du hittat den?

• WimZy

Grattis! Jättefina bilder!

Vi gifte oss också samma datum! ;)

• Min-Ah

Hejsan!

HJÄRTLIGT GRATTIS TILL ERT BRÖLLOP!!
    Önskar er all äktenskaplig lycka!!

Ni var jättefina!

Gillar verkligen din klänning!
    Satt som gjuten! Gillar det mönstrade tyget!!
    Kanonfin brudbukett också! Floristen har då verkligen lyckats!!

• I&N

Urtjusiga var ni! Verkligen! Grattis till bröllopet!

Du har ingen bild på ringarna i vitt guld som du skulle vilja visa upp? Det skulle vara roligt att se dem i det som du skriver att de ska vara. Vad har du/ni för förlovningsring till dessa ringar?

• f.d. Svart brud

Underbar nerinebukett!

• wintersaga

För att svara på lite frågor.

Tiaran köpte jag på Söders klädestjänst i september förra året.

Skorna köpte jag på ebay och ja, var sköna och stabila!

Vigselringen är egentligen en förlovningsring och finns på flera sidor på nätet. Den heter Fantasy K957 vi köpte från vigselbutiken.se

Jag kan ordna en bild med ringarna i vitguld. Till har jag en slät vitguldsring.

f.d. Svart Brud: Kul att du vet vad det är för blomma! Kanske vore något för din sida?

Svar på tråden Några bilder från wintersagas bröllop