• Gerda

Oups lite snabb... 6

Är det ljust ute?

• Gerda

Glad Lucia på er tjejer!

Idag fyller min tös 3 veckor WOW! Ganska så fantastiskt otroligt att jag ska fira med att äta massa choklad

• Gerda

drea

öhrm... det var ju ett orginellt lussetåg

thi hiiii

• Gerda

morning tjejer

här är jag sjuk med super pigg Louisa... Urtråkigt för vi hade tänkt fixa klart julklapparna imorgon... och så fyller jag på söndag, men nu vill jag bara soooooooova!

• Gerda

Cheers

Visst är det synd om mig!

Vi firar i Sverige, så det blir låååångåkning med bebis nästa helg... + kattbebisarna Men det ska bli kul att träffa alla släktingar och vänner!

• Gerda

Dallis Inte kul att inte få sova ordentligt... men allt det är ju tecken på att du snart har bebis där!

När har du BF nu igen?

Cheers... har skrivit i din GB på FL. TACK TACK för Louisas present!!!!

• Gerda

drea

så fuskigt att du inte bara får långt lov utn också solsemester! så härligt!

dallis

det går bra med Louisa! fast hon är förkyld o matt idag stackars bebis! i vanlig fall härjar hon vilt heöa dagarna!

cheers
    du har rätt i att ta m dig hunkar till goa.... spinkiga indier verkar inte va din smak

• Gerda

Goddagens!

Cheers, L är piggare idag, vet inte om hon är glad-piggare eller grinig-piggare ännu. Men piggare iaf imorse då hon skulle vara uppe och titta överallt. Men snuvigare är hon stackar'n! Nyser hela tiden pch är täppt

• Gerda

hoj hoj! hemma med nästan friskt men mkt snorigt barn och mycket sjuuuuuuuuuuuk man!

Är det inte synd om mig? NU kan jag iaf langa L till A ibland och KISSA ifred! *ljuvligt*

Hur mår andra då tjejer?

• Gerda

Åh Dallis,

Nu vill jag också ha en stor fin mage igen! Såååå mysigt ju! Och nu är det jultider... så mäktigt att vagga med mage nuuu ju!

• Gerda

cheers

haha, det har du så rätt i... jag får försöka få det behovet också då nu när jag har avlastning

Dallis

Stoooor maaaaaaaage åker in i allt

• Gerda

Tittar in och önskar er alla EN GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR!!!

Vi åker till Sv på söndag och hemma igen efter nyåret!

kraaaaaaaaaaaaaam!

:D:D:D:D:D:D

• Gerda

Cheers

wow! kom det fram denna vecka... duktiga norskapost!

Svar på tråden Oups lite snabb... 6