Oups lite snabb... 6
Gerda
Har du datorn i duschen:o
:D:D:D
Gerda
Har du datorn i duschen:o
:D:D:D
Gerda
Korrekt det är jalf som är värsta bruden på bilderna och hemlisen är i röda klänningen:D
Nu måste jag spana in hennes fotbollsspelande husband:p
Gerda
Nä kan inte ssk:are (är ju inte gravid):D:D:D:D:D:D då är man tom i bollen:D:D:D:D:D:D
Hemlisen
Inte dåligt att du och jalf får plats i din kamera:o jag är impad:o
:D
Gerda
:D:D:D:D:D:D ja fattar du nu va? :o inte konstigt att jag inte kan tänka:D:D:D:D
Blir din rumpa avis när du leker med datorn eller:D:D:D:D:D:D:D du skrev så kul innan med duschen och datorn att jag trodde att du typ bodde i duschen:D:D:D:D
Nu är det så att min husband har den snyggaste rumpan och nu är det slutpratat med det:D:D:D:D
Gerda
Du skrev: "schhhhh! Jag försöker ju! Jag duschar, letar kläder(tar på dem tom!)och sminkar mig snygg"
Inte tusan kan du duscha och oupsa samtidigt:o därför trodde jag du hade datorn i duschen:D:D:D:D
Annars säljer jag tangentbord i silicon som man kan ha ihop med vatten. Så girls dags att regga upp datorskärmen på väggen i duschen och köp tangentbord av cheers så kan ni bada bubbel och oupsa och dricka schkumpaaaaaaa:D:D:D:D:D:D:D
Hemlisen
Om jag köper en sån kamera som du har är du och jalf i den då:o
:D:D:D:D:D:D
jalf
Det var jag som frågade dig om naglarna:D:D:D:D:D tack för svaret:D
Gerda
Jag är toppensäljare:D kan sälja allt:D:D:D:D:D:D:D
Men även om du inte får plats i duschen längre så kan du köpa ett silikon tangentbord av mig ändå:D:D:D:D de är bra att ha när man har bebis om bebis spyr eller :[er ner det så kan man bara spola av det med vatten och torka, bra va?:p
jalf
Ojdå:o måste man vara snygg för att vara med i ert gäng då kan vi inte bada plaskdamm ihop eller umgås:o
:D
Gerda
Jag har blivit godkänd av snyggingarna:p så jag godkänner dig också för du är :[söt:p