Inlägg från: Hej baberiba |Visa alla inlägg
  • Hej baberiba

Oups lite snabb... 6

Morrn:D

• Hej baberiba

jalf

Bra att du skvallrar vad hemlisen gör på joppet:D:D:D:D

Hemlisen

Kul att du ger igen lite på jalf;)
    :D

• Hej baberiba

Gerda

Jag är duktig på mkt:D:D:D:D du skulle bara veta;) hehehehe

• Hej baberiba

Jag säger då det..:D är tur att man inte har msn på joppet:D:D:D:D:D skulle bli värsta terrorn och det räcker faktiskt med BT:D

• Hej baberiba

Gerda

Bäst att du går snart då så du hinner fram:D

Frullen vid 03 räknas inte:D

• Hej baberiba

08:an

Vad har du för jopp:o
    :D

• Hej baberiba

Puh då har jag inget att vara orolig för;)
    :D:D:D:D

• Hej baberiba

Dallis

Precis så sa jag till Gerdisen oxå:D

Jasså du är k*t-perioden enligt Gerdis:D:D:D:D:D:D:D:D ASG* hamnar man i en sån när man är gravid:D då vill jag oxå vara gravid:D:D:D:D tror inte jag blir det när man ska adoptera eller:D:D jo det blir man för jag är nog inne i en sån period nu:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ASG*:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

ASG*:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Du ler och tar emot pengar låter som ngt oanständigt jopp;) :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D så nu behöver jag inte vara orolig :D:D:D:D:D:D du joppar som kassörska och det är super:D

• Hej baberiba

Gerda:o

Vad gör du:o sabbar du sidan:o
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ja jag har förhäxat dem:D:D:D:D:D:D:D dem är MIIIIIINA bara mina:D:D:D:D:D:D

Svar på tråden Oups lite snabb... 6