Inlägg från: Hej baberiba |Visa alla inlägg
  • Hej baberiba

Oups lite snabb... 6

Snyyyyyyyyyyyg:p stilren:p

Vet var du vill sitta:D behövs inga ord:D

Bäst att du sätter dig där redan nu med din latte så ingen tar "din" plats:D

• Hej baberiba

Ska du fika hemma själv, med kompisar eller ut på san och fika med kompisar?:D

:D:D:D:D klart lillkillen ska ha grejjer:D gåstol är ju supernyttigt:) har ni köpt en soffa att sitta i så måste ju lillkillen få ha sitt:o
    :D

• Hej baberiba

Kitty

Är du säker på att elementet ska vara kvar:D

• Hej baberiba

Jag håller på att pruta på pris på en tempur madrass jag vill ha:D husbandet tycker det är onödigt:o men jag måste ha en för min rygg:o har dålig rygg och den värker hela tiden nu varje dag:o....Då har jag sagt till husbandet att vi måste köpa en och att vi då köper till heeeeela sängen:D

Får nu med två tempurkuddar i madrasspriset:D och det är dem dyraste kuddarna:D

• Hej baberiba

Drea tittar in här ibland:o inte ofta...:o undrar du ngt som du vill fråga henne eller? har hennes mailadress....

Hon har nog fullt upp med flytt till nya huset:D sen joppar hon ju oxå:o

Ankan:D:D:D:D var fick du det ifrån:o
    :D den var kul:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Kitty

:D:D:D:D:D:D:D säker på att det inte var du som snodde dem:o De ligger kanske i ert förråd:D:D:D:D

Mysigt med öppen spis:p

Har mailat dig på FL....ville inte skriva det här:D:D:D:D

• Hej baberiba

drea

Förstår att det var tyst i klassrummet igår:o fanns det misslyckade avrättningar i USA:o trodde de lyckades med allt där:o hur blev dessa människor efter en sån upplevelse:o

• Hej baberiba

drea

Såg det :D ska maila dig kul mail tebax:D

Svar på tråden Oups lite snabb... 6