Oups lite snabb... 6
Hrm... lite som NK ungefär, inte lika stort, här i Oslo. Jag längtar efter deras julskyltning, men tror inte att de är klara...
www.glasmagasinet.no/xp/pub/topp/hovedside/index.html
Hrm... lite som NK ungefär, inte lika stort, här i Oslo. Jag längtar efter deras julskyltning, men tror inte att de är klara...
www.glasmagasinet.no/xp/pub/topp/hovedside/index.html
Cheers
Jag hoppas det! Jag har sambons kort idag
Men det blir aldrig stora shoppingkassar som "förr i tiden". Jag har tappat stinget! Tänker bara på tråkiga bärselar o stokkestolar som kostar pengar... så whoops har jag inte köpt det där skärpet jag kollat på... som hade varit inslagen i ett svep i mitt förra liv!
Iofs... i mitt förra liv fick jag på mig skärpet också
Dallis
Jag är här! Ibland! Försöker komma iväg på stan...men fastnar i jultrådar på FL!
www.familjeliv.se/Forum-5-72/m13818061.html
Lääääängtar till jul, har varit julsugen sen 2 veckor tillbaka! You're not alone!
drea
vad är det för skola? SPRIIIIT? Bra ställe!!!
Haha... jag fullkomligt exploderar av julkänslor... men vi har inget julpynt hemma än så länge eftersom vi alltid firat hos våra päron... FAN! Måste ju upp på stan!
Jul, jul.... strålande juuuuuul....
Oups!
Jag svor!
hihihihi
Dallis
Ja....det ska inhandlas en massa grädde idag.... så vet ni vad jag gör ikväll/imorgon!
Dumma sambo (;)) la min batteriladdare till mobben i "sladdlådan" som jag så fint dekorerade och kommenderade "alla sladdj-ar" ska banne mig ligga här i" i början av graviditeten... Sladdlådan ligger högt upp på bokhyllan.
Jag är 1,57m och bokhyllan är 2,10m.
Jag har en bautamage så jag kommer liksom inte in mot bokhyllan heller för att stå på tå o trixa med fingrarna som jag annars brukar. Jisses, vilket företag att få ner laddaren.... MÅSTE A lyssna på ALLT jag säger eller? Eller komma ihåg saker som jag sagt för flera hundra år sen?!
cheers
var är din roliga tråd om ogenomtänkta/lite väl genomtänkta presenter fr män, pojkvänner, sambos? Den var ju jätte skoj o läsa!
Dallandra
Jajemän! Först tog jag skohoven/skokornen ??? (eller vad den nu heter, använder ju aldrig den...) och föste ner katternas låda, hrm... det var jobbigt att plocka upp allt i den... så jag fick hämta köksstol o häva upp mig. DÅ gick det bättre att få ner rätt låda.
Dum som jag är steg jag ner fr stolen så jag fick klättra upp igen Men man lär sig!
Thank you Cheers!
Ska läsa den igen o skratta lite... men inte just nu... måste ju sminka mig