• Gerda

Oups lite snabb... 6

Dallis

Som tur är så tog sig A tid att förklara för mig att han inte har rökt gräs och inte har tänkt göra det heller. Å inte har han planer att den närmaste 45 åren börjar dricka mera eller börja röka Å så lovade han dyrt och heligt att hans gener var opåverkade när vårt barn tillverkades

• Gerda

Katten försöker gömma sin mat... han har sett hur mkt jag äter.... stackar'n! :D

• Gerda

Heeeej Kitty! Länge sen!

Kom du i smaljeans?!

Jag längtar sååå efter smaljeans nämligen...

Dumma expedit som tvingar dig att göra extra ärenden...! *grrr*

Här pysslas det julkort i slow motion-fart, ska äta lunch alldeles strax och sedna också ge mig upp på stan... fast jag vet inte vad jag ska göra :D

• Gerda

höhöhöhöhö

:D :D :D :D :D

Tror du borde bli hemmafru snart också Cheers Felskrivningar, felgubbar o felläsningar Allt tyder på att du borde få ha bebis hos dig snart!

Läste jag rätt häromdagen att det kan dröja 16 månader innan ni får åka ner? Eller har jag drömt det?

• Gerda

Förstår dig! 16 månader är länge ju, men vad bra att ni redan betat av 5

Jag får skicka bilder sen på vår bebbe så vet du ungefär hur din kinabebbe ser ut sen

• Gerda

hihi Klart jag mejlar bilder!

Fast det blir ju halvkina... eller halvfilippin... eller ja... du vill inte veta alla blandningar!

• Gerda

God luncho får väl jag säga

Haft massa sd under natten o inte sovit så bra o sen sd nu på morgon så jag kom iaf inte up ur sängen...

Jag vill också göra kamprad rikare idag! Men det är nog ingen bra idé att ge mig ut själv om jag får en massa sammandragningar igen... vill inte behöva sätta mig ensam o se ut att !!!

:D :D :D :D

Får trösta mig med en lyckad shoppingtur igår

• Gerda

Vad roligt att få pysa! Jag kan bara pysa runt o runt här hemma... inte lika skoj

Men jag ska nog hitta på nåt att göra... typ försöka få tag på elreparatör nån gång...

• Gerda

Vi har inte fyran!!!

Så jag har bara sett dem på typ aftonbladet... inte samma sak ju.

:D:D:D:D:D

Trevlig helg på dig Cheers nu när du drar!
Svar på tråden Oups lite snabb... 6