• Electra_

Yrsel, illamående, ångest m.m!!? (Långt)

Hej Vackra
    Jag känner igen mig i allt du skriver, jag mår också så dåligt att jag ibland känner att livet inte är värt att leva( har aldrig funderat på självmord).Min barndom var också jätte jobbig och den plågar mig än idag. Just nu pluggar jag på universitet och det är något som jag har velat göra i över 12 år, men ibland mår jag så dåligt att jag har lust att hoppa av.Jag har ont i magen varje dag och orkar inte äns öppna mina skol böcker. Jag vet inte varför jag mår så dåligt. Jag vill må bra och njuta av livet men allt känns svart just nu.
    Jag har börjat att träna och hoppas att träningen ska hjälpa mig att må lite bättre.
    Många kramar från mig

• Electra_

Jag började med oprah´s boot camp igår och det går bra. Jag kände att jag måste börja någonstan och då valde jag att ta tag i min övervikt först. Jag tränar hemma, eftersom jag har barn har jag svårt att få tid till att gå på gym. Jag har köpt en motionscykel och hantlar. Jag har även börjat att gå på lång promenader när jag har tid. Jag känner att min kropp håller på att förfall fast jag bara är 31år, så det känns som nu eller aldrig.

• Electra_

vacker

vad du än gör så hoppa inte av skolan, ibland så vill jag också hoppa av, för att jag inte orkar just nu, men inerst inne vet jag att det är det här jag vill göra. Om du hoppar av kommer du att må ännu sämre, för att du inte tog chansen när du hade den.
    Fortsätt gärna att skriva här, kanske kan vi bytta erfarenheter med varandra.
    Livet blir lättare om man har någon som förstår och har varit med om samma sak.
    När jag mår som allra sämst tänker jag på mina barn, jag måste vara stark för ders skull.

• Electra_

vackra
    Hur är det med dig nu?
    Har du någon som du kan prata om dina problem med?
    Det finns inget jag kan säga som kan få dig att må bättre men jag sänder dig en bamse kram.
    Kommer att sitta framför dartor nu, ifall du vill skriva till någon.
    Lycka till

• Electra_

Jag hoppas att du får den hjälpen du behöver så att du kan gå vidare med ditt liv, och slippa må dåligt.

Svar på tråden Yrsel, illamående, ångest m.m!!? (Långt)