• sjunde

tre dagar kvar

Ja nu är dagarna nedräknade! Den sjunde oktober 2006 kommer jag att bli fru Skarin! Med ett pirr i magen och en underbarkänsla i hjärtat väntar jag på våran underbara dag. Bryr mig inte om det egnar, då får bröllopet bli en ljuspunkt i det rukskiga höst vädret!

Ha det gott!

• Svar på tråden tre dagar kvar
  • maljor

Lycka till!!!

måste ju erkänna att jag är avundsjuk ;)

*lycka till kramar*

• praline

Jag önskar er All Lycka!!!

• Lotta på Bråkmakargatan

Där jag kommer i från betyder regn i brudkronat lycka & rikedom!!!

• WimZy

Lycka till! ;)
    Det är något speciellt att få gifta sig! :D

• smulegummanzipp

Lycka till och håll varandra evigt kär så som ni såg varandra första gången ni viste att det var ni mot världen.

älska varandra som det vore er första dag och er sista. ni har bara varandra vårda er kärlek det behövs när stormar går genom livet, när svårigheter knackar på er dörr , glöm inte bort varandra i vardagen , ge varandra en liten stund oavsett vad ni gör vare sig det är 1 minut eller flera timmar. jag önskar er all lycka i världen....

jag ska själv stå brud den 7 november 2007 och har gjort ett misstag som slutad illa . (hgar varit gift förut) komma inte göra om det misstaget att tappa varandra på vägen. nu älskar jag min blivande och det känns helt rätt, för alla parter inblandade , han , jag och våra respektive barn (har inga gemensamma)

hoppas ni får ett gott och rikt äktenskap många kramar från Malin och Christian

Svar på tråden tre dagar kvar