Vilka ska gifta sig 070622
Vore kul att höra hur långt ni har kommit i planeringen.
Vore kul att höra hur långt ni har kommit i planeringen.
hej svejs, vi har äntligen bestämt nytt datum till 22 juni, vi har det mesta av alla saker färdiga då vi egentligen skule gift oss i år men tog en liten Aaron istället
så nu e det bara själva festen som ska planeras med lokal o mat etc
Grattis till Aaron. Då har du inte så mycket kvar att göra. Jag tycker att jag har koll på det mesta nu, men jag har säkert glömt massor av saker.
har du bokat allt o handlat?
Jag har köpt klänningen, bokad kyrkan och lokal, bokat frisör och fotograf, fixat skjuts till frisören och från frisören. Frågat Tärnan och bestman. Hittat ringen jag vill ha. Köpt skor. Pratat med cateringsfirman. Sen är det nog slut.
oj det var bra jobbat, fixat skjuts tom
Jo. Till Frisören är det min syrras pojkvän och från frisören till kyrkan och från kyrkan ska min pappa köra oss i sin Lincoln.
Hej!!
Vi ska oxå gifta oss på midsommarafton!!
Vi har hunnit få klart en del, kyrka, festlokal, catering, DJ, frisör, gästlista och präst är bokat och klart sedan någon vecka! Våra förlovningsdeklarationer är tryckta och iordning med frimärken och allt, väntar på att få postas den 17/10. Inbjudningskorten är nästan klara, de postas lagom till Alla Hjärtans Dag. Toatmadamé, maralk, ringbärare och näbbar är tillfrågade. Vi har bestämt bröllopets färger; vanlij vit, ljus sommargrön och silver. Jag ska sy min kläning själv o köper tyg ifrån vår förlovningsresa till Thailand i november och vi hoppas hitta Mats kostym där. Känns som det mesta är klart, men det är skönt det med,s blir det ingen stress =))
Kram
Annika