Februari -07
Gamla tråden verkar vara avstäng, lr har det kommit någon ny som jag har missat? Hur går det för er alla?
Gamla tråden verkar vara avstäng, lr har det kommit någon ny som jag har missat? Hur går det för er alla?
Halloj Vinterbrud feb -07
Klänning och jaquett klart, inbjudningskort på G ska texta till veckan. Päls, skor, festlokal, och boende klart. Gästlistan spikades förra helgen. Hmm... funderar fortfarande kring F,F &F: fortograf, frisör, florist....Ska ringa Skatteverket till veckan. Tror att läget är under kontroll. Provätning av menyn kommer inom kort.
Undra me vart den andra tråden ha tagit vägen.
Det gå framåt, inbjudningskorten är ute, skor, klänning, lokal, kyrka,frisör blommor, tärn & näbb klänningar klart, missat något. Min sambo & bestman ska prova kläder i helgen. Saknar underkläder,en cape, fotograf ha jag inte ringt än. Sen är det väl lite små grejor som jag ska ha på borden som jag måste köpa. Ikea hade inte dom värmeljushållarna som jag skulle ha, men det kommer väl in. Jag längtar verkligen. Jo en fråga, ska ni ha andra skor på er till och från kyrkan.
Brudar!
Är det denna tråd ni är på jakt efter månntro?
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1870079.html
Oavsett, varför inte slå ihop oss, the more, the merrier...
Nina82:
Pälsiga moonboots, vad annars passar en brud
(fast vara/kommentera i den andra tråden nu..)
det är ju inga nya inlägg i den tråden. hoppas att jag hittar den
Smulan1: Lycka till!